خبرگزاری کار ایران

گزارش ایلنا از تجمع بزرگ بسیجیان مازندران؛

تجمع بسیجیان مازندران، تکرار دوباره ولایتمداری است

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۷۴۴

بسیجیان مازندران در نقاط مختلف از شرق تا غرب این استان، همزمان با پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج، فریاد مقاومت در سایه رهبری و ولایت سر دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز همزمان با سراسر کشور، تجمع بسیجیان مازندران همزمان با تجمع سراسری کشور و استانی در حالی در شهرستان های مختلف از شرق تا غرب این استان برگزار شد که بسیجیان همیشه در صحنه در این مناطق، فریاد بلند ولایتمداری سر داده و این تجمع، تکرار دوباره ولایتمداری بسیجیان در مازندران بود.

تجمع بسیجیان مازندران، به مناسب پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج در واقع تجدید بیعت با رهبری است و این تجمع به منظور حفظ دستاوردهای نظام مقدس اسلامی با نمایش اقتدار نیروهای بسیجی و مقابله با هجمه سنگین رسانه‌ای و فرهنگی دشمن برگزار شد.

امروز همه آمدند تا اعلام کنند که پای انقلاب  و ارزش ها هستند؛ امروز بسیجیان مازندران با حضور در اماکن مختلف و به خصوص مصلاهای نماز جمعه، به عنوان میعادگاه همیشگی مردم مومن و همیشه در صحنه، همان مکان مقدسی که روزگاری رزمندگان از این میعادگاه راهی جبهه‌ها شدند و در میدانی سخت نبرد کردند؛ آمدند تا تجدید بیعت دوباره با ارزش ها داشته باشند.

امروز بسیجیان شرق مازندران هم همچون سایر نقاط استان مازندران گرد هم آمدند تا بعد از یک هفته برگزاری برنامه های مختلف در سطح شهرستانها و برگزاری حدود یک هزار برنامه در سطح شرق مازندران، حلقه پایانی برنامه های هفته بسیج را تجمع بسیجیان در میعادگاههای مختلف قرار دهند.

اجتماع بسیجیان، نمایش و جلوه ای از اقتدار بسیج مردمی 

یکی از بسیجیان حاضر در این مراسم با اشاره به اینکه شرکت در این مراسم در راستای تجدید میثاق بسیجیان با آرمان‌های امام خمینی(ره) در هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به دستور امام راحل است؛ گفت: مردم ما همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب پیشگام بوده و امروز هم با حضور پرشور در این همایش، حماسه ای دیگر خلق کردند.

عطیه جعفری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: هفته بسیج نماد شکوه مقاومت ملت ایران و بسیجیان سلحشور پیرو خط ولایت است و امروز همه ما آمدیم تا ضمن اعلام ولایتمداری، حضور خود را در صحنه های مختلف انقلاب به نمایش گذاریم.

وی با اشاره به مشکلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی فعلی افزود: با همه مشکلاتی که در طول این انقلاب وجود داشته است؛ مردم ما در همه صحنه های انقلاب با شور و شعور وارد شدند و روحیه بسیجی گری خود را حفظ کردند و در واقع، اجتماع بسیجیان، نمایش و جلوه ای از اقتدار بسیج مردمی است.

رزمایش بسیجیان، هشداری برای بیدار کردن دشمنان

اکبر محمدی دیگر شهروند مازندرانی که در همایش و اجتماع بسیجیان حضور داشته است؛ می گوید: حضور مردم ما امروز در سالروز تشکیل بسیج 20 میلیونی به فرمان امام راحل، بیانگر بیداری همیشگی آنان در برهه های مختلف انقلاب و هشداری برای بیدار کردن دشمنان است.

وی به خبرنگار ایلنا گفت: دشمنان اسلام و انقلاب سال هاست که در خواب هستند و باید با تلنگرهای گاه و بیگاه بیدارشان کنیم تا با عظمت، اقتدار و عظمت ملت ایران آشنا شوند.

محمدی با اشاره به سخنان رهبری که فرمودند: " بسیجی اصلا احتیاج به محافظه کاری ندارد و به دنبال از دست دادن چیزی نیست! یک کارت عضویت در بسیج دارد که آن هم سند شهادت است" و ما هم با همین سند شهادت خود تا پای جان پای ارزش های انقلاب ایستاده ایم.

هفته بسیج، نمایش انسجام همه جانبه نیروهای ولایی

فرمانده سپاه ناحیه گلوگاه گفت: نیروهای حاضر در این میدان و همایش بزرگ بسیجیان با عنوان " شکوه مقاومت " در واقع آمادگی خود را برای مقابله با هر گونه شرایط جنگ اقتصادی و روانی دشمن اعلام می کنند.

سیدحسن یوسفی با اشاره به تجمع بسیجیان گلوگاهی در مصلای گلوگاه یادآور شد: در این اجتماع، جمع کثیری از بسیجیان حوزه های مقاومت، خانواده های معزز شاهد، جانبازان و ایثارگران، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم ولایتمدار نیز حضور دارند و وحدت و انسجام همه جانبه را به نمایش گذاشته شد.

ولایت پذیری از ویژگی های مهم بسیجیان است

امام جمعه گلوگاه هم با اعلام اینکه ولایت پذیری از ویژگی های مهم بسیجیان است؛ بیان داشت: انقلاب ما براساس رهبری و ولایت فقیه بود و در ادامه راه هم با همین ولایتمداتری باید این انقلاب و نظام به صاحب امر و ولی و مولای مان امام زمان(عج) برسد.

حجت الاسلام سید ابراهیم میراحمدی افزود: حضرت امام خمینی (ره) با فکر بلند خود برنامه های مختلفی را در مقابله با دشمن ترسیم کرد که یکی از این برنامه ها تشکیل بسیج بود که باید در تقویت این پایگاه مردمی تلاش شود.

وی بیان داشت: برای حفاظت از این انقلاب در مقابل توطئه‌ها، همه ما باید خالصانه و جانانه در میدان باشیم و برنامه های ارائه شده را با قوت و دقت اجرایی کنیم.

مکتب بسیج، ولایت پذیری، روحیه انقلابی داشتن و استکبار ستیزی است

فرمانده سپاه ناحیه نکا با برشمردن برنامه های هفته بسیج این شهرستان خاطر نشان کرد: در هفته بسیج 300 عنوان برنامه در شهرستان نکا اجرایی شد که اجتماع  بزرگ بسیجیان در مصلای امام خمینی(ره) نکا و فریاد هم صدایی ولایتمداری از مهمترین این برنامه ها است.

مهدی متوسلی گفت: مکتب بسیج، ولایت پذیری، روحیه انقلابی داشتن و استکبار ستیزی است و بسیج باید کارکردهای مختلف خود را در بخش ها و محورهای مختلف اجتاماعی، فرهنگی، آموزشی و اقتصادی به منحصه ظهور برساند.

وی افزود: بسیج یکی از ماندگارترین یادگارهای امام خمینی (ره) است و حضور پر شور بسیجیان در اجتماع بزرگ امروز پنجم آذر ماه، خط بطلانی بر یاوه گویی های دشمنان است و مردم با این حضور نشان دادند که لحظه ای از ارزش ها و آرمان های انقلاب، دور نخواهند شد.

نقش مساجد در برنامه های بسیج امسال پر رنگ‌تر از گذشته دیده شد 

فرمانده سپاه بهشهر هم با قدردانی از حضور پرشور بسیجیان و نیروهای انقلابی در این تجمع؛ گفت: این اجتماع، مایه خرسندی و افتخار برای نظام جمهوری اسلامی و مایه یاس و دلسردی برای دشمنان قسم خورده این انقلاب است.

عابدین داغمه چی فیروزجایی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه شعار هفته بسیج امسال " بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت " است؛ افزود: تلاش شده تا برنامه های هفته بسیج، در حول این شعار باشد که خوشبختانه مردم در برنامه ها حضور فعال داشته و مسجد، مدارس و دانشگاهها، برنامه های محوری خاصی را در دستور کار قرار داده و اجرا کردند.

وی گفت: برای اجرای برنامه های هفته بسیج و همچنین برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در طول سال، مشاورهای مختلفی از مجموعه آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و بسیج حضور داشتند و برنامه های مختلف فرهنگی و تربیتی در سه بخش مدرسه، دانشگاه و مسجد تعریف شده و نقش مساجد؛ پررنگ‌تر از گذشته در آن دیده شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز