خبرگزاری کار ایران

مسیح‌الله معصومی مطرح کرد:

تعامل بین اعضای شورا و شهرداری موجب پیشرفت و توسعه است

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۵۸۱

شهردار زنجان گفت: تعامل بین اعضای شورای‌شهر و شهرداری باعث پیشرفت و توسعه بیش از پیش در شهر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مسیح‌الله معصومی شامگاه امروز همزمان با میلاد پیامبر و امام صادق، در آئین افتتاحیه پیاده‌راه مسیر سبزه میدان تا میدان انقلاب، با اشاره به اهمیت اجرای پروژه پیاده‌راه در این مسیر با هدف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در بافت هسته مرکزی شهر زنجان، اظهارداشت: مجموعه مدیریت شهری در تلاش برای ارتقای جایگاه شهر زنجان همپای دیگر شهرهای کشور هستند.

شهردار زنجان با بیان اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه شهر زنجان از مهمترین اولویت‌های مجموعه مدیریت‌شهری زنجان است، ادامه داد: اجرابی پروژه‌های زیر بنایی در شهر حائز اهمیت است.

معصومی همچنین با اشاره به تلاش‌های مجموعه مدیریت‌شهری زنجان تصریح کرد: هدف این مجموعه اجرای پروژه‌ها و طرح‌های بلندمدت در راستای توسعه و عمران شهری بوده است.

شهردار زنجان همچنین گفت: پارک بانوان غرب شهر زنجان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار زنجان، هدف از اجرای طرح پیاده‌راه در شهر زنجان را توسعه و رونق کسب و کار دانست و گفت: پیاده‌راه آبرویی برای شهر زنجان خواهد بود.

معصومی همچنین نقش مردم در راستای همکاری و مشارکت با شهرداری را مهم ارزیابی کرد و گفت: پرداخت به موقع عوارض به شهرداری باعث تسهیل مطالبات شهروندان از شهرداری خواهد شد.

شهردار زنجان اضافه کرد: تعامل بین اعضای شورای‌شهر و شهرداری باعث پیشرفت و توسعه بیش از پیش در مدیریت شهری خواهد شد.

به گفته شهردار زنجان هر خروجی در راستای عمران‌شهری همراه با دردسر است و شهروندان باید عذر مجموعه مدیریت‌شهری و شهردار زنجان را بپذیرند.

گفتنی است، اسماعیل دویران، رئیس شورای‌شهر زنجان نیز در پایان این مراسم خبر از آغاز پروژه عظیم سبزه میدان در آینده نزدیک داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز