خبرگزاری کار ایران

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال؛

پرسپولیس صفر - تراکتورسازی صفر/ پر برخورد، جذاب ولی بدون گل

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۵۳۸

پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند ولی در این بازی امتیازات تقسیم شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حساس‌ترین دیدار از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 15 امروز در ورزشگاه آزادی میان دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی برگزار شدذ. سرخپوشان تهرانی و تبریزی در حالی به مصاف هم رفتند که هر دو تیم از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر محسوب می‌شوند و این دیدار برای هوادارانشان هم از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار ابود. تراکتورسازی بدون دو مهاجم خارجی خود یعنی استوکس و اروین پا به این مسابقه گذاشت و پرسپولیس هم با بازگشت ملی‌پوشان خود تیم کامل‌تری در این مسابقه در اختیار داشت.

 

صفر

                  پرسپولیس                   

   صفر   

                 تراکتورسازی                        

 ورزشگاه:  آزادی تهران

 

               اطلاعات بازی

               ▼ ▲ ⚽️ █

 داور:  محمدرضا اکبریان

تورج عیوض محمدی، حسن یوسفی، جواد محمدی

ناظر: محمدجواد تقی پور

 ساعت شروع بازی: 15:00

 ترکیب پرسپولیس

 ترکیب تراکتورسازی

1

 علیرضا بیرانوند 1  محسن فروزان

4

 سید جلال حسینی

4

 ایمان سلیمی

 3

 شجاع خلیل‌زاده

2

 محمد طیبی
69  شایان مصلح (89 ▼)

26

 احسان حاج‌صفی
88  سیامک نعمتی

11

 دانیال اسماعیلی‌فر (88 ▼)
11  کمال کامیابی‌نیا (33 ) (71 ▼)

6

 علیرضا نقی‌زاده

8

 احمد نوراللهی 9  مهدی مهدی‌پور

 2

 امید عالیشاه

7

 مسعود شجاعی

5

 بشار رسن 10  احسان پهلوان (48 ▼)
70  علی علیپور

 24

 سوگیتا

90

 گادوین منشا 21  اشکان دژاگه (33 )

 سرمربی:  برانکو ایوانکوویچ

 سرمربی: محمد تقوی

18

 محسن ربیع خواه (71 ▲)

16

 محمدرضا مهدیزاده (48 ▲)

21

 آدام همتی (89 ▲)      قائم اسلامی‌خواه (88 ▲)

              

 

    

 

 

گزارش دقایق حساس بازی:

دقیقه 90: سیامک نعمتی حرکت خطرناکی از سمت راست به سمت دروازه تراکتورسازی شکل داد ولی ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 72: سانتر احمد نوراللهی روی دروازه روی سر علیپور فرود آمد ولی ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 65: فرار علی علیپور از سمت چپ روی دروازه تراکتورسازی موقعیتی عالی در اختیار منشا قرار داد و در حالیکه یک اشاره برای گل شدن توپ کافی بود نتوانست به توپ ضربه مناسبی بزند.

دقیقه 59: حرکت خوب تراکتوری‌ها روی ضد حمله با ارسال خوب مسعود شجاعی برای احسان حاج‌صفی همراه بود ولی ضربه سر دقیق این بازیکن در حالی وارد دروازه بیرانوند شد که داور پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برده بود.

دقیقه 51: ضربه ایستگاهی از جناح چپ روی دروازه پرسپولیس به شکل خطرناکی ارسال شد ولی بازیکنان پرسپولیس آن را به کرنر فرستادند.

 

دقیقه 43: ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه را بشار رسن به زیبایی به کنج بالای دروازه تراکتور فرستاد ولی واکنش فوق‌العاده محسن فروزان مانع از شکل گیری یک گل زیبا شد.

دقیقه 41: شوت از راه دور اشکان دژاگه در حالیکه در چهارچوب بود ولی ضرب کمی داشت و بیرانوند به راحتی توانست آن را مهار کند.

دقیقه 36: ارسال خوب عالیشاه از جناح راست به خوبی روی سر علیپور نشست ولی مهاجم پرسپولیس با بی دقتی ضربه خود را به بیرون از چهارچوب زد.

دقیقه 28: ایمان سلیمی در موقعیت فرار گادوین منشا به داخل محوطه جریمه توانست با تکل خوب خود مانع از حرکت او شود. 

دقیقه 18: ارسال سیامک نعمتی و دفع ناقص مدافع تراکتورسازی موقعیت را از روی نقطه پنالتی برای منشا شکل داد که تک تکل بلند ایمان سلیمی مانع از شوت این مهاجم شد.

دقیقه 16: حرکت منشا در محوطه جریمه تراکتورسازی با پاس خوب او برای بشار رسن همراه بود ولی ضربه این بازیکن از زاویه بسته به اوت رفت.

دقیقه 9: فرصت شوت زنی برای مهاجمان پرسپولیس به وجود آمد و در محوطه جریمه در حالیکه منشا فرصت خوبی برای گلزنی داشت ولی محسن فروزان با واکنش خوب خودش این فرصت را از پرسپولیس گرفت..

دقیقه 3: در شلوغی مقابل محوطه جریمه پرسپولیس توپ زیر پای سوگیتا می افتد و این بازیکن ژاپنی با یک شوت از راه دور دروازه پرسپولیس را تهدید می‌کند ولی ضربه او در چهارچوب نبود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز