خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز لرستان خبر داد:

ارتقای 10 پله ای شرکت گاز لرستان در حوزه سلامت اداری

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۹۵۶

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان از ارتقای رتبه شرکت گاز استان لرستان به رتبه دهم در فرآیند ارزیابی سلامت اداری در سطح شرکت ملی گاز ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، غلامرضا  لطفعلیان با اعلام این خبر افزود: کسب این جایگاه نشان دهنده دقت نظر کارکنان شرکت گاز استان لرستان در تمامی حوزه ها بر اجرای صحیح قوانین و مقررات موجود می باشد.

وی گفت: سالم نگهداشتن سیستم و جلوگیری از فساد وظیفه تمامی کارکنان است و امیدواریم با تشکیل کمیته های تخصصی سلامت اداری و شناسایی گلوگاه‌های فساد در سطح شرکت گاز استان لرستان بیش از پیش در این عرصه موفق باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان خاطرنشان کرد: رشد شرکت گاز لرستان در ارزیابی، ناشی از مسئولیت پذیری کارکنان و مدیران این شرکت در اجرای قوانین است و امید می رود با ادامه این روند رتبه شرکت گاز لرستان در سال های آتی ارتقا یابد.

لطفعلیان تصریح کرد: برگزاری کلاسهای آموزشی و برنامه های علمی در راستای ارتقای سلامت اداری و شناسایی و انتقال آسیب ها و نارسایی قوانین، می تواند کمک شایانی در ارتقای سلامت اداری بنماید.

وی افزود: کمیته سلامت اداری شرکت گاز لرستان از سال 1389 شروع به فعالیت نمود و تلاش شد علاوه بر اعضای رسمی کمیته سایر مدیران و کارکنان شرکت نیز درمباحث شرکت کنند و فرهنگ سلامت اداری نهادینه شود .

مدیرعامل شرکت گاز لرستان ضمن قدردانی از زحمات حجت اله لشنی زند دبیر کمیته سلامت اداری ، گفت: این کمیته تا کنون 58 جلسه برگزار و 228 مصوبه داشته که در این راستا 13 پروژه بهبود تعریف و اجرایی شده است.

لطفعلیان افزود: با توجه به اینکه از 9 شاخص تعریف شده سلامت اداری ، شرکت گاز لرستان توانست در 6 شاخص بالاتر از میانگین صنعت نفت قرار گیرد ، امید می رود این شرکت در سالهای آتی در رتبه های بالاتری قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
زهرا شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز