خبرگزاری کار ایران

دیگر خجالت می‌کشم در خانه فامیلم زندگی کنم

منادی: با این وضعیت مجبورم از فوتبال خداحافظی کنم!

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۸۸۱

محمدحسین منادی دروازه‌بان جوان سایپا که مدت شش سال است در این تیم بازی می‌کند، جایی برای زندگی کردن ندارد و در این چند سال یکی از بستگانش به او جای داده است.

به گزارش ایلنا، محمدحسین منادی دروازه‌بان جوان سایپا که مدت شش سال است در این تیم بازی می‌کند، جایی برای زندگی کردن ندارد و در این چند سال یکی از بستگانش به او جای داده است. ظاهرا او دچار مشکلاتی شده که شاید این مشکلات به فوتبالش پایان دهد. در این رابطه او گفتگویی انجام داده که از زبان خودش بخوانید داستان چیست:

هنوز مشکل مسکن تو حل نشده است؟
اول فصل در قرارداد من قید شده بود که وقتی قسط اول پولم را پرداخت کردند، حق مسکن را نیز پرداخت کنند ولی پس از گذشت چند ماه درحد ناچیزی را پرداخت کرده‌اند ولی دیگر خبری از پرداخت اصلی نبوده است. من چند مشکل بزرگ دارم که اگر باشگاه سایپا پولم را ندهد، شاید به قیمت تمام شدن فوتبالم باشد. این پایان فوتبال هم به باشگاه سایپا ضربه می‌زند و هم به خودم که برای آینده‌ام برنامه دارم. من با سایپا قرارداد بلندمدت دارم که نباید از الان با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم کنم. من تا الان بیش از 17، 18 مرتبه به باشگاه نامه زدم که مشکل دارم و پولم را بدهید ولی کسی گوش نمی‌دهد! من نمی‌دانم چرا باشگاه چنین برخوردی را با بازیکنی می‌کند که شش سال است در آن بازی می‌کند؟!

چرا با خود علی دایی این مشکل را درمیان نگذاشتی؟!
اگر تا الان سکوت کردم به خاطر آقای دایی و آقای غلامپور بوده است. من به آقای دایی هم مشکلم را گفتم و قطعا هم او آن را به باشگاه منتقل کرده اما نمی‌دانم چرا کسی گوش نمی‌دهد. فصل گذشته هر موقع صحبت کردم به من گفتند تا وقتی که بازی نمی‌کنی، حق صحبت کردن را نداری حال این فصل که بازی کردم چرا حقم را نمی‌دهند. من هنوز هم با چند بازی به جایی نرسیدم ولی این حق را دارم که حق خودم را از باشگاه بخواهم؟ به خدا دیگر رویم نمی‌شود در خانه فامیلم زندگی کنم. شما اگر یک جا سفر هم کرده باشید، بعد از چند روز رویتان نمی‌شود در مسافرت بمانید. حال من چطور شش سال خانه فامیل زندگی کردم باز هم به این زندگی ادامه دهم. من به جز این، مشکل بزرگی دیگری دارم که اصلا گفتنش درست نیست ولی آینده‌ام را به خطر خواهد انداخت.

با کسی مشکلی داری که پولت را نمی‌دهند؟
من نمی‌دانم چه هیزم تری به آقایان فروخته‌ام که دارند چنین برخوردی می‌کنند؟ یک نفر دارد برایم مشکل درست می‌کند و این یک نفر فصل گذشته نیز خیلی اذیتم کرد. به نظرم باشگاه باید ورود کند و اجازه ندهد این یک نفر حقم را پایمان کند. به خدا فامیل ما گناه نکرده که شش سال به من جا داده تا برای سایپا بازی کنم. این حق من نیست که در یک باشگاه بزرگی باشم ولی جا برای زندگی کردن نداشته باشم. این حق من نیست که قرارداد دارم ولی حقم را نمی‌دهند.

با خود مدیرعامل موضوع را درمیان بگذار شاید مشکلت را حل کرد؟
من بارها این مشکل را به باشگاه انتقال داده‌ام ولی کسی گوش نکرده است. خود آقای درویش می‌داند که مشکل دارم و در خانه فامیلم زندگی می‌کنم ولی نمی‌دانم چرا به دادم نمی‌رسند؟! به خدا برای خورد و خوراک مشکل دارم و نمی‌توانم تغذیه درست و حسابی داشته باشم. من از خانواده‌ام دور هستم و نمی‌توانم هر روز و شب خودم را سر بار فامیلم کنم که در این چند سال کلی برایم زحمت کشیده و خجالت می‌کشم این زندگی را در تهران ادامه دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز