خبرگزاری کار ایران

کسب مقام سوم المپیاد علمی و عملیاتی آتش نشانان توسط پتروشیمی بندر امام

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۷۸۲

پنجمین المپیاد علمی- عملیاتی آتش نشانان صنایع پتروشیمی به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی رقابت ها و ​ایجاد تغییرات کاربردی با استفاده از روش های نوین به میزبانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت پلیمر کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، پنجمین المپیاد علمی – عملیاتی (ورزشی) آتش نشانان صنایع پتروشیمی با حضور ۱۹ تیم از سراسر کشور از ۲۳ آبان ماه آغاز و طی ۳ روز برگزار گردید.

تیم های حاضر در این رقابت ها شامل ۸ از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، ۵ تیم از  شرکت های مستقر در منطقه عسلویه، ۲ تیم از کرمانشاه و همچنین دیگر مناطق عملیاتی صنایع پتروشیمی از جمله مجتمع های پتروشیمی اراک، مهاباد، ایلام و لرستان بوده اند.

این دوره از مسابقات در دو مرحله علمی و عملیاتی انجام پذیرفت؛ مرحله علمی به صورت آزمون و بخش عملیاتی در ۴ بخش تخصصی برگزار شد، که این بخش ها شامل بالا رفتن از طناب، بالا رفتن از نردبان طنابی، حمل مصدوم، دو و میدانی ۱۰۰ متر و دو و میدانی سرعت بود و شرکت کنندگان در این مراحل به صورت انفرادی و تیمی به رقابت پرداختند.

در این دوره تیم پتروشیمی بندرامام با ۸ نفر در رقابت ها شرکت نمود، که بهراد عیدی وند در بخش بالا رفتن از طناب و همچنین امید امرالهی در بخش حمل مصدوم موفق به کسب مقام نخست مسابقات شدند و در مجموع تیمی، تیم پتروشیمی بندرامام موفق به کسب عنوان سوم این رقابت ها شد.

شایان ذکر است، المپیاد علمی- عملیاتی آتش نشانان صنایع پتروشیمی با هدف ایجاد انگیزه و نشاط در میان آتش نشانان، افزایش توانایی و قابلیت های ذهنی و جسمی، بالا بردن مهارت عملیاتی در شرایط اضطراری، تبادل تجارب عملیاتی و ایجاد رقابت سالم در نیروهای آتش نشان برگزار می شود، که در پایان هر دوره تیم های اول، دوم و سوم به مسابقات سراسری وزارت نفت راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز