خبرگزاری کار ایران

بازیگر اصلی فیلم بازمانده به ایران می‌آید

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۴۴۴

سلما مصری، بازیگر نقش خاله صفیه در فیلم بازمانده ساخته زنده‌یاد سیف‌الله داد همزمان با برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به ایران سفر می‌کند.

 به گزارش ایلنا، سلما مصری بازیگری که مخاطبان سینمای ایران به خاطر بازی وی در فیلم سینمایی «بازمانده» ساخته زنده‌یاد سیف‌الله داد او را در نقش «خاله صفیه» می‌شناسند، همزمان با برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت طی روزهای ۵ تا ۹ آذر به ایران سفر می‌کند.

فیلم سینمایی «بازمانده» در جشنواره فیلم فجر سال 1374 جایزه ویژه هیات داوران را کسب کرد و کاندیدای بهترین فیلمنامه و بازیگر نقش اول زن هم شد. سلما مصری هم به خاطر بازی در این فیلم لوح تقدیر دریافت کرد.او قرار است در یک کنفرانس خبری با اهالی رسانه گفتگو کند.

علاوه بر این بازیگر  سینمای عرب، بیش از ۴۰ میهمان دیگر نیز  در این دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت حضور خواهند داشت.

همچنین ماهش نارایان کارگردان سینمای هند همزمان با جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت پنجم آذر ماه سالجاری به ایران می‌آید. وی با فیلم سینمایی «تیک آف» در بخش مسابقه بین‌الملل این رویداد سینمایی حضور دارد.

کارگردان فیلم «تیک آف» متولد 1982 که در ابتدا به کار تدوین مشغول بوده و نویسندگی کرده و «تیک آف» اولین فیلم سینمایی بلند اوست. داستان فیلم سینمایی «تیک آف» به این شرح است: در سال ۲۰۱۴، و در جریان اشغال شهر تکریت عراق توسط داعش، گروهی از پرستاران هندی به دست داعش اسیر شدند. این فیلم بازنمایی از رنج‌های این پرستاران طی دوران اسارتشان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز