خبرگزاری کار ایران

در احکام جداگانه؛

انتصاب رئیس ۹ دانشگاه کشور توسط وزیر علوم

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۲۴۷

وزیر علوم تحقیقات و فناوری در احکام جداگانه‌ای رئیس ۹ دانشگاه کشور را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، منصور غلامی در احکام جداگانه‌ای، سعید کریمی دهکردی، فاطمه بهجتی اردکانی، انوشیروان غفاری‌پور، ابوالفضل طهماسبی، سیدحجت هاشمی، محمدرضا شیدائی، علیرضا حسینی، حسین پیری و خسرو سایوند را به سمت ریاست دانشگاه‌های شهرکرد، اردکان، سلمان فارسی کازرون، گنبد کاووس، صنعتی بیرجند، صنعتی ارومیه، کوثر «ویژه خواهران»، دانشگاه بناب و دانشگاه ملایر منصوب کرد.

در این احکام انتصاب خطاب به رؤسای دانشگاه‌های منصوب شده، آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی و تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی به موجب این حکم به مدت چهار سال به سمت ریاست دانشگاه منصوب می‌شوید.

امیدواریم با سعی و اهتمام جنابعالی و براساس اهداف و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای و بهره‌مندی از تجربه‌های مفید استادان، محققان و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و هم فکری با سایر مسئولان دانشگاهی برای اعتلای نظام آموزش عالی کشور گام های موثری بردارید.

انتظار می‌رود با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی در ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه با اتکال به خداوند نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز