خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین مطرح کرد:

اعلام حمایت دولت از فعالیت اجتماعی شرکت‌های تولیدی

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۱۳۲

استاندار قزوین از اعلام حمایت دولت از فعالیت اجتماعی شرکت‌های تولیدی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، عبدالمجید زاهدی در برنامه ارزش‌‌‌‌‌های اجتماعی شرکت نستله، با اشاره به مرزهای جغرافیایی و فرهنگ‌‌‌‌های متفاوت گفت: این موضوع باعث نمی‌‌‌شود از اصل دهکده جهانی دور شویم. امروز جامعه جهانی یکپارچه باید همگی برای بهبود شرایط زندگی از توانمندی‌‌‌‌های یکدیگر استفاده کنیم و ارزش‌‌‌های مشترک به وجود آوریم.

وی ادامه داد: من از سفیر سوییس تشکر می‌‌‌کنم که اعلام کردند با وجود تحریم‌‌‌ها شرکت‌‌‌های بازرگانی و تولیدی این کشور به فعالیت خود با ایران ادامه خواهد داد و با معرفی کانال پرداخت مالی از سوی اتحادیه اروپا تمام فعالیت‌‌‌های مالی بین شرکت‌ها از این کانال صورت خواهد گرفت.

استاندار قزوین افزود: نگاه ایران به دولت سوییس همواره مثبت بوده و ما این کشور را یک ملت صلح‌‌‌‌طلب می‌‌‌دانیم.

زاهدی درباره فعالیت‌‌‌های شرکت نستله در ایران اظهار داشت: این شرکت از سال‌های دور در قزوین فعالیت دارد و علاوه بر ایجاد اشتغال به مسئولیت‌‌‌های اجتماعی خویش نیز عمل کرده است. این شرکت با استفاده از آخرین تکنولوژی و مدیریت روز در آوین‌‌‌دشت توانسته شیر با کیفیت تولید کند. من به عنوان نماینده دولت در استان قزوین آمادگی کامل خود را برای حمایت از این گونه فعالیت‌‌های اجتماعی اعلام می‌‌‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز