خبرگزاری کار ایران

انجمن تهیه کنندگان مستقل سینما اعلام کرد:

روشن بودن چراغ دفاتر تهیه‌کنندگان مستقل معجزه است

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۸۷۴

انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن خیر مقدم به حسین انتظامی به عنوان مدیرفرهنگی، از نزدیک به چهل سال زحمات محمدمهدی حیدریان در سینمای ایران، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، متن اطلاعیه انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران به شرح زیر است:

تهیه‌کنندگان پیشکسوت و مستقل سینمای ایران که تا امروز فعالیت می‌کنند و به‌اصطلاح چراغ دفاترشان معجزه آسا روشن مانده است، سینما را از اویل دهه 60 با شما و همراهانتان آغاز کردند. در این سالها دانستیم که لازمه یک سینمای پر قدرت و پیشرو داشتن تهیه کنندگانی است که ذهن پویا و جهانی داشته باشند. اما وقتی که این لزوم بایسته گرفتار سیاست‌های شناور اقتصادی غیرشفاف و جنگ و جدالی مداوم و ابدی باشد، از آن ذهن پویا چیزی نخواهد ماند، جز فرسایش و کنارگیری یا ماندن به هر طریق و ترفند.

خوشبختانه سکاندار جدید سینما، شخصیتی فرهنگی است که در سال‌های اخیر در معاونت مطبوعاتی و پس از آن به عنوان قائم مقام وزیر نشان داد که به شفاف‌سازی اعتقادی عملی دارد.

تهیه‌کنندگان حرفه‌ای سینما امید به حضور پر شور و ماندگار شما داشتند که به جبر قانون امکان‌پذیر نشد. اما، ما شما را در هر کجا که باشید همچنان یار و مددکار سینمای ایران می‌دانیم.

حسین انتظامی، همانگونه که سالها توانسته به عنوان نماینده منتخب مدیران مسئول مطبوعات کشور بالاترین درجه اعتماد برگزیدگان مطبوعات را کسب کند، با شناخت فرهنگی و مدیریت بروز خود خواهد توانست برای پایندگی و بالندگی هنر –صنعت تاثیرگذار و مهم جهانی سینما  بکوشد و سینمای سرفراز ایران، با حضور این مدیر ارجمند گام‌های بیشتر و بلندتری بردارد.

انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران در کنار معاونت سینمایی برای ارتقای کمی و کیفی سینمای ایران آماده همه گونه همکاری و همراهی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز