خبرگزاری کار ایران

توکل خبر داد:

آخرین مهلت ثبت‌نام در تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان تا پایان امشب

کد خبر : ۶۹۳۸۵۱

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت رشته‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی در کنکور ۹۷ ساعت ۲۴ امشب ۲۹ آبان به پایان می رسد.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش در خصوص آخرین مهلت شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور فرهنگیان و تربیت دبیر به خبرنگار ایلنا گفت: به منظور مساعدت برای آن دسته از داوطلبانی که متقاضی و واجد شرایط انتخاب این کدرشته محل‌ها هستند و تاکنون نسبت به ثبت نام اقدام نکرده اند به داوطلبان اجازه داده شد تا پایان روز سه‌شنبه ۲۹ آبان ۹۷ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به اطلاعیه‌های ۲۰ و ۲۶ آبان ماه ۹۷ درباره اعلام کدرشته محل‌های جدید و یا تکمیل ظرفیت در برخی از رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران در کنکور سراسری سال ۱۳۹۷، مهلت ثبت نام و انتخاب رشته تا ۲۹ آبان تمدید شده است.

توکلی تاکید کرد: این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و به تقاضاهایی که به هر طریق دیگر و بعد از این تاریخ ارسال شود، ترتیب اثر داده نمی‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: تا ساعت ۸ صبح امروز سه شنبه ۲۹ آبان ۹۷ تعداد ۲۹ هزار و ۲۸۶ نفر در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور سراسری برای دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز