خبرگزاری کار ایران

نصف مربی‌های لیگ یک برکنار شدند!

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۸۴۷

در لیگ دسته یک ثابت شده هیچ مربی ثبات کاری ندارد. اغلب اوقات مدیران از نتایج راضی نیستند و با توجه به هزینه‌هایی که انجام دادند می‌خواهند مدعی صعود باشند.

به گزارش ایلنا، در لیگ دسته یک ثابت شده هیچ مربی ثبات کاری ندارد. اغلب اوقات مدیران از نتایج راضی نیستند و با توجه به هزینه‌هایی که انجام دادند می‌خواهند مدعی صعود باشند. از سوی دیگر مسایل و مشکلات مالی بعضی از مربیان را فراری می‌دهد.

در فصل جدید لیگ یک که بسیار پرحاشیه شروع شد و با کنار گذاشتن دو تیم نفت و سیاه‌جامگان، لیگ از 18 به 16 تیم تقلیل پیدا کرد، تاکنون هشت تیم سرمربیان خود را عوض کرده‌اند که در این بین یکی، دو تیم بیشتر از یک بار اقدام به تعویض مربی کرده‌اند!

هشت تیم اکسین، قشقایی شیراز، بادران تهران، کارون اروند خرمشهر، فجرسپاسی، مس رفسنجان، ملوان و خونه به خونه مربیان خود را تا پایان هفته سیزدهم تغییر داده‌اند و باید گفت بر روی نیمکت ثبات نداشته‌اند.

اکسین دو بار مربی عوض کرده است؛ کرجی‌ها با کمالوند شروع کردند سپس نصرتی دو بازی هدایت تیم را برعهده داشت و در نهایت مجتبی حسینی سرمربی شد.

قشقایی با شکاری شروع کرد، ابراهیم طالبی جانشین او شد، سپس مهدی فروردین کار را ادامه و حالا صحبت از نفر چهارم یعنی رضا عنایتی است. بادران هم با مهدی پاشازاده شروع کرد و حالا با برکناری او دنبال عبدا... ویسی است.

کارون اروند خرمشهر با اکبر میثاقیان شروع کرد و سپس با برکناری او، هومن افاضلی را به عنوان سرمربی انتخاب کردند.

فجرسپاسی هم با مجید صالح شروع کرد و سپس با رفتن او، زارع هدایت فجر را برعهده گرفته است. البته او سرمربی موقت است و به احتمال زیاد فجری‌ها سرمربی جدید را انتخاب خواهند کرد.

مس رفسنجان هم با علی سامره شروع کرد و بعد از کسب نتایج ضعیف برکنار شد تا میشوی کروات هدایت مس را برعهده بگیرد.

ملوان با پورغلامی شروع کرد و بعد از هشت هفته برکنار شد و محمد احمدزاده دوباره به ملوان برگشت تا این تیم را هدایت کند.

و آخرین تیمی که سه مربی عوض کرد خونه به خونه بابل است. اکبر محمدی اولین مربی خونه به خونه بود. بعد از او علی نظرمحمدی هدایت خونه به خونه را برعهده گرفت اما او هم در بابل دوام نیاورد تا یک مربی برکنار شده دیگر به عنوان سومین مربی هدایت خونه به خونه را برعهده بگیرد و او کسی نبود جز اکبر میثاقیان!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز