خبرگزاری کار ایران

میرلوحی:

درب مساجد نباید زود بسته شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۸۳۱

عضو شورای شهر تهران نسبت به زود بسته شدن درب مساجد انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود میرلوحی در صدوسومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ۱۹ نوامبر روز جهانی سرویس بهداشتی است، گفت: سال ۲۰۰۱ کشور سنگاپور اولین اجلاس جهانی را درخصوص سرویس های بهداشتی برگزار کرد و تا امروز ۱۵ اجلاس برگزار کرده است. سرویس های بهداشتی در دنیا به عنوان جاذبه دیده می شوند. وقتی به این موضوع جدی نگاه شود گردشگر و توریست به کشور حذب می شود.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه سرویس های بهداشتی صرفا یک نیاز ظاهری نیست، اظهار کرد: ما معتقدیم از نظر جاذبه های گردشگری جزو ۱۰ کشور اول دنیا هستیم اما وضعیت سرویس های بهداشتی‌مان مناسب نیست.

وی افزود: اکنون در دنیا ۴ و نیم میلیارد نفر هنوز از سرویس مناسب برخوردار نیستند. ۱/۸ میلیارد نفر از آبی استفاده می کنند که فاضلاب در آن نشت می کند. ۸۹۲ میلیون نفر از مردم جهان از سرویس های بهداشتی در فضای باز استفاده می کنند.

میرلوحی با اشاره به اینکه اکنون در تهران هزار و ۳۶۵ دستگاه سرویس بهداشتی وجود دارد، عنوان کرد: چرا باید مجتمع های بین راهی ما اینگونه باشد؟ چرا مساجد ما باید زود بسته شوند؟ چرا متروهای ما امکانات مناسب سرویس بهداشتی ندارند؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز