خبرگزاری کار ایران

سورنا ستاری در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

تحریم‌ها در حوزه تولید محتوا اثری ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۶۱۰

معاون علمی و فناوری رییس جمهور درباره تاثیر تحریم‌ها در فرآیند تولید در کشور گفت: در حیطه تولید محتوا فکر نمی‌کنم تحریم‌ها بتوانند آنقدر پررنگ باشند چون تولید محتوا ربطی به تحریم ندارد.

سورنا ستاری (معاون علمی و فناوری رییس جمهور) در حاشیه پانزدهمین اجلاس توسعه و‌ فناوری رسانه به خبرنگار ایلنا گفت: برگزاری چنین اجلاسی که هم نشست تخصصی داشته باشد و هم نمایشگاه؛ کار سختی است که تا به حال انجام شده است.

او درباره کمبودهایی که در نمایشگاه توسعه و فناوری رسانه دیده می‌شود، گفت: مهمترین بحث در زمینه اجلاس این است که فرهنگ برگزاری چنین نمایشگاه‌ها و اجلاس‌هایی توسط صداوسیما و پول دولتی به وجود آمده است. همین که صداو‌سیما با بودجه دولتی موفق به برگزاری این اجلاس که می‌تواند تولید محتوای خوبی را سبب شود، مسئله حائز اهمیتی است. خوشبختانه در حوزه تکنولوژی، صداو‌سیما از قدیم با شرکت‌های دانش بنیان کار کرده است.

وی همچنین افزود: حالا وقت این است که نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان به صورت جدی‌تر فعالیت خود را جلو ببرند.

ستاری همچنین در پاسخ به این سوال که تحریم‌ها چه مشکلاتی برای تولید محتوا در رسانه‌ها به وجود آورده است، گفت: در حیطه تولید محتوا فکر نمی‌کنم تحریم‌ها بتوانند آنقدر پررنگ باشند چون تولید محتوا ربطی به تحریم ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز