خبرگزاری کار ایران

شکایت از مسکن مهر نفت اهواز؛

از سال ۸۸ به امید خانه‌دار شدن همه زندگی خود را به حراج گذاشتیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۴۱۸

متقاضیان مسکن مهر ۲۰۰۰ واحدی نفت اهواز به وزیر جدید راه و شهرسازی نامه نوشتند و از تاخیر در تحویل واحدهای مسکونی انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، متقاضیان مسکن مهر ۲۰۰۰ واحدی نفت اهواز در نامه‌ای خطاب به وزیر جدید راه و شهرسازی، از بدعهدی سازندگان پروژه انتقاد کردند.

در این نامه آمده‌است: اینجانبان جمعی از کارکنان عملیاتی و ستادی صنعت نفت جنوب هستیم و از سال ۸۸ به امید خانه‌دار شدن همه زندگی خود را به حراج گذاشته و در پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز ثبت نام کرده‌ایم  ولی متاسفانه تاکنون فقط ۷۰۰ واحد ساخته و تحویل شده است و هیچ اقدامی در ساخت و تحویل مابقی خانه‌ها از سوی سازمان راه و مسکن شهرسازی استان خوزستان صورت نگرفته است.

در ادامه نامه می‌خوانیم: با وجود مبالغ پرداختی قابل توجه به پیمانکار و حضور نماینده شرکت سازنده در جلسات استانداری خوزستان در اسفندماه ۹۶، با گذشت ۸ ماه از آغاز سال ۹۷، شرکت سازنده هنوز شروع به کار نکرده است و متاسفانه مسئولین مسکن و شهرسازی خوزستان، اراده اعمال فشار به پیمانکاری جهت تسریع در ساخت و تحویل واحدها به کارکنان زحمتکش نفت را ندارند و هیچگونه پاسخگویی در این خصوص جهت رفع بلاتکلیفی اعضا، انجام نشده‌است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز