خبرگزاری کار ایران

جمالی‌پور:

مقیمی از مسئولیت فراری بود

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۹۱۴

فرماندار ویژه ری و معاون استاندار تهران گفت: مقیمی دغدغه مردم را داشت و از هر فرصتی برای خدمت به مردم استفاده می‌کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هدایت الله جمالی‌پور در مراسم تودیع استاندار سابق تهران و معارفه سرپرست استانداری گفت: مقیمی استاندار سابق از جنس مردم بود و به صندلی اعتبار می داد. من خود شاهد بودم که او از منصب فرار می کرد و هیچ گاه غره به جایگاه نشد.

وی با بیان اینکه استاندار سابق تهران ارتباط با مردم را به عنوان یک سرمایه حفظ می کرد، خاطرنشان کرد: پیگیری، نگاه کارشناسانه و نصیحت دلسوزانه در کارها داشت و رعایت شان و جایگاه افراد را داشت و هیچ کس در تدین، پاکدستی، اخلاق و صداقت آقای مقیمی شک ندارد. قطعا با توجه به پیشینه ای که دارد می توانست جایگاه بالاتری داشته باشد.

جمالی پور خاطر نشان کرد: مقیمی به دلیل اخلاق نیک و مردمداری از مسئولیت فراری بود و تا به او تکلیف نمی شد خود پیشقدم نبود. مقیمی دغدغه مردم را داشت و از هر فرصتی برای خدمت به مردم استفاده می کرد و دستوراتش مبتنی بر این بود که حقوق مردم مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مقیمی از همه تجارب برای هدایت استان برخوردار بود، تصریح کرد: متاسفم که تهران در چنین شرایطی او را از دست می دهد.

جمالی پور در ادامه و با اشاره به انتصاب حسن بیگی به عنوان سرپرست استانداری تهران گفت: همه آقای حسن بیگی را به دیانت، وارستگی، سلامت، عزت نفس و ایمان می شناسند.

وی ادامه داد: سرپرست جدید استانداری تهران دغدغه اش خدمت به مردم است و او مردی پارساست و از جنس خود ما است و امیدوارم در همین کسوت استانداری باقی بمانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز