خبرگزاری کار ایران

کلاه برداری 400 هزار دلاری زوج جوان به نام خیریه

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۸۷۲

​در ایالات متحده، کلاهبرداران بیش از 400 هزار دلار را تحت پوشش خیریه، از مردم دریافت کردند.

به گزارش ایلنا، به نقل از دادگاه اجرای قانون ایالات متحده، نقشه یک زن و شوهر آمریکایی و بی خانمان، که تحت پوشش خیریه قادر به دریافت 403،000 $از آمریکایی ها شدند برملا شده است. 

بر اساس گفته های پلیس، خانم کایتلین و همسرش مارک همچنین جاننی بابیت در نقس یک بی خانمان بازداشت شده اند.

این زوج یک کمپین جمع آوری پول برای یک مرد بی خانمانی به راه انداختند. به گفته این بی خانمان وی روزی جان این دختر را نجات داده بود. کایتیلین در این ماجرا ادعا کرده بود که بابیت را در نوامبر سال گذشته ملاقات کرد، زمانی که ماشینش در خروجی بزرگراه متوقف شده بود و به گفته وی، این مرد بی خانمان آخرین پول را صرف خرید بنزین برای دختر کرد تا بتواند به راه خود ادامه دهد. سپس دختر با انتشار تصاویری از این مرد خواهان کمک به وی از سوی امریکایی ها شد.

طبق گفته پلیس، خانم کایتلین مک کلور یک پیام متنی را به دوستش فرستاد و اعلام کرد که تمام داستان "داستان از ابتدا تا انتها" ساختگی بوده است، در واقع این دو نفر در کازینو یکدیگر را ملاقات کردند. به گفته پلیس، پول جمع آوری شده بود، به ویژه در سفر به لاس وگاس و خرید یک ماشین بی ام وی برای این زوج جوان خرج شده بود.

منبع: اسپوتنیک

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز