خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان خبر داد:

افزایش ۳۰ درصدی سهمیه تسهیلات روستایی و عشایری به لرستان

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۸۲۵

استاندار لرستان از افزایش ۳۰ درصدی مازاد بر سهمیه تسهیلات روستایی و عشایری به استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از لرستان، سید موسی خادمی در جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری که با حضور احمد علی کیخا، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، به ارتقای وضعیت بودجه سال آتی استان اشاره کرد و افزود: طی هفته گذشته با هماهنگی نمایندگان در مجلس شورای اسلامی جلسات خوبی در تهران برای بودجه و بهبود وضعیت استان در این زمینه برگزار شد.

وی با بیان اینکه لرستان در زمینه آب و نزولات آسمانی وضعیت مناسبی دارد، اظهار کرد: با توجه به استعداد خوب استان در بخش کشاورزی باید برنامه‌ریزی مناسبی در راستای توسعه و ارتقای آن داشته باشیم. همچنین در حوزه شیلات و پرورش ماهی‌های سردآبی نیز از ظرفیت مطلوبی برخوردار بوده و رتبه برتر کشور را داریم.

استاندار لرستان با اشاره به سهمیه اختصاص داده شده تسهیلات روستایی و عشایری از محل صندوق توسعه ملی گفت: تاکنون ۳۰ درصد بیشتر از سهمیه به استان اختصاص داده شده است و برنامه‌ریزی‌های لازم را برای جذب این تسهیلات کرده‌ایم.

وی در ادامه افزود: فرآیند نظارت بر اجرای تسهیلاتی که تاکنون پرداخت کرده‌ایم در راستای ایجاد اشتغال شروع شده است.

خادمی خبر داد: در حوزه نهادهای حمایتی حدود ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص داده شده که در حال جذب آن هستیم.

وی با اشاره به گزارش‌های ارائه شده توسط دستگاه‌های اجرایی در این کارگروه بیان کرد: تصمیم گرفته شده که جلسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی به طور ویژه برای لرستان با حضور مسئولان استانی و وزرای نیرو و جهاد کشاورزی در تهران تشکیل شود.

انتهای پیام/
آرین شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز