خبرگزاری کار ایران

پایان اعتراض کارگران پروژه قطار شهری اهواز/ کارفرماوعده پرداخت یک ماه حقوق را داد

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۲۲۸

به دنبال اعتراض کارگران قطار شهری اهواز، مدیرعامل شرکت پیمانکاری کیسون صبح امروز با حضور در میان معترضان وعده داد که تا دو هفته آینده یک ماه از مطالبات مزدی کارگران را پرداخت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اعتراض صنفی کارگران پروژه ساخت قطار شهری اهواز پس از دو روز خاتمه یافت.

گفته می‌شود؛ صبح امروز مدیرعامل شرکت پیمانکاری «کیسون» (مجری ساخت پروچه قطار شهری اهواز ) با حضور در میان  معترضان با اعلان نداشتن منابع مالی کافی وعده داد ظرف دو هفته آینده یک ماه از معوقات مزدی ۱۷ ماهه آنها را پرداخت خواهد کرد.

بر این اساس، خانم «سیف اللهی» خطاب به کارگران از برگزاری جلسات گوناگون با اعضای هیات مدیره در زمینه مشکلات پیش آمده، سخن گفته است.

کارگران پروژه قطار شهری اهواز در مقابل این وعده‌ی مدیرعامل  شرکت کیسون گفتند: ما برای پروژه قطار شهری اهواز زحمات بسیاری کشیدیم و از ماه‌ها قبل مبالغ زیادی طلبکاریم. این درست نیست که چون دست‌مان به جایی بند نیست کارفرما با بی‌توجهی به مشکلات‌مان، از مجموع ۱۷ ماه مزد معوقه، وعده پرداخت فقط یک ماه را آنهم طی دو هفته آینده می‌دهد.

دو روز گذشته (۲۰ و۲۱ آبان ماه) حدود ۲۰۰ کارگر بخش‌های مختلف پروژه ساخت قطار شهری اهواز که تحت مسئولیت شرکت پیمانکاری کیسون در این پروژه مشغول کارند، در اعتراض به ۱۷ ماه مزد معوقه و همچنین در اعتراض به وصول مطالبات حدود ۱۰۰ نفر از همکاران تعدیلی خود در محوطه کارگاه و مقابل ساختمان سازمان قطار شهری اهواز دست به اعتراض زده و خواستار رسیدگی به مشکلات خود در این زمینه شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز