خبرگزاری کار ایران

مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۸ مادرید اسپانیا

طلای وزن منهای 75 کیلوگرم جهان به عسگری رسید

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۱۴۵

بهمن عسگری، کاراته کای وزن منهای 75 کیلوگرم تیم ملی کشورمان با برتری مقابل لوئیجی بوسا، کاپیتان کهنه کار ایتالیا صاحب مدال طلای جهان شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، بهمن عسگری نماینده وزن 75- کیلوگرم کشورمان که روز چهارشنبه گذشته موفق شده بود با غلبه بر تمامی حریفان به فینال راه یابد، امروز و در مبارزه پایانی به مصاف لوئیجی بوسا دارنده یک طلا 2012 و دو نقره جهان در سالهای2012 و 2014 رفت و با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و به مدال طلا رسید.

عسگری تا پیش از رسیدن به فینال در مبارزه اول ویلیام انگمن از سوئد را 3 بر یک شکست داد. سپس فالی لی از چین را 8 بر صفر برد. در ادامه موفق شد بر یرمک آینازورف از قزاقستان با نتیجه 2 بر صفر غلبه کند.

مبارزه چهارم عسگری مقابل عبدالرحمان سنه از سنگال بود که با نتیجه 3 بر یک به سود عسگری خاتمه یافت.

عسگری در مبارزه با کن نیشیمورا ی ژاپنی پس از تساوی صفر بر صفر در هانتی3 بر 2 پیروز شد و در نیمه نهایی بسلان مزوف از روسیه را 2 بر صفر برد و به فینال رفت.

لوئیجی بوسا ایتالیایی و رافائل آقائف آذربایجانی که به ترتیب به مدال نقره و برنز این وزن دست یافتند، در شش دوره قبلی رقابتهای جهانی مجموعا به 6 طلا، 3 نقره و یک برنز دست یافته بودند.

عسگری در حالی بر سکوی اول این وزن ایستاد که آخرین بار 12 سال پیش جاسم ویشکاهی در جهانی 2006 کاراته ایران را صاحب طلای وزن منهای 75 کیلو گرم کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز