خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی نخستین کلینیک دندانپزشکی ویژه بیماران خاص و عفونی در زاهدان

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۴۶۵

نخستین کلینیک دندانپزشکی ویژه بیماران خاص استان سیستان و بلوچستان به منظور ارائه خدمات به بیماران خاص و عفونی در زاهدان آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، سید مهدی طباطبایی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه تاکنون خدمات به بیماران خاص فقط در زمینه دارو و درمان این بیماران در استان ارائه می شد گفت: با آغاز به کار مرکز خدمات سلامت دهان و دندان، به شکل مطلوب تری به بیماران خاص خدمات ارائه خواهد شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه دسترسی و تسهیل در ارائه به موقع خدمات بهداشتی و درمانی و مراقبتی به بیماران خاص از رسالت های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است افزود: در آینده با راه اندازی واحدهای دیگر دندانپزشکی ویژه در سطح شهرستان های استان، چرخه خدمات رسانی به این بیماران تکمیل تر خواهد شد.
 
طباطبایی تصریح کرد: در کلینیک دندانپزشکی که ویژه بیماران خاص راه اندازی شده است به تمام بیمارانی که دارای معرفی نامه از مراکز مشاوره بیماری های رفتاری باشند، خدمات سلامت دهان و دندان(دندانپزشکی) با تعرفه دولتی ارائه خواهد شد.
 

این کلینیک با استقرار دو یونیت فعال دندانپزشکی و حضور یک دندانپزشک در حال ارائه خدمات به بیماران خاص استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز