خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش‌ و پرورش خوزستان تاکید کرد:

لزوم بکارگیری جوانان بومی و مستعد هندیجانی در آموزش و پروش

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۲۵۹

مدیر کل آموزش‌ و پرورش استان خوزستان گفت: ما از بکارگیری جوانان بومی، مستعد، نخبه هندیجانی، در جهت رفع کمبود نیرو استقبال کرده و آماده هرگونه همکاری هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، محمد تقی زاده اظهار داشت: ما در بحث اشتغال ورود پیدا می‌کنیم؛ جوانان ما با استعداد و صاحب مدرک هستند، باید زمینه لازم جهت استفاده از استعداد آن ها را به ‌خوبی فراهم کنیم تا بتوانند از ظرفیت‌های خود بهره برده و به دیگران کمک کنند.

وی افزود: اگر می‌خواهیم جوانان صاحب مدرک و نخبگان، خانه ‌نشین و افسرده نشوند؛ باید برای آن‌ها شرایط استخدام رسمی فراهم کنیم. اینکه برخی حواشی برای نخبگان در هندیجان ایجاد شود صحیح نیست.

مدیر کل آموزش‌ و پرورش استان خوزستان بیان کرد: در استان خوزستان، از سال 93 تاکنون 7 هزار نفر نیرو در مقطع پیش ‌دبستانی، 7 هزار نفر حق ‌التدریس و بیش از 4 هزار نفر نیروی رسمی به‌ کارگیری کرده‌ایم.

تقی زاده گفت: مناطق محروم همانند اداره آموزش‌ و پرورش هندیجان باید از جذب نیروهای بومی و شرایطی که فراهم‌ شده نهایت استفاده را کرده تا مشکل کمبود نیروهای فرهنگی در این شهرستان رفع شود؛ نه اینکه نیروهای جوان و مستعد خود را کنار زده و به حواشی بپردازند.

وی عنوان کرد: در شهرستان هندیجان کارخانه، شرکت یا مجموعه خاصی وجود ندارد تا جوانان خود را مشغول کنند؛ بنابراین جوانان تحصیل‌ کرده، باسواد و نخبه این شهرستان می‌توانند با اداره آموزش‌ و پرورش همکاری لازم را داشته باشند.

مدیر کل آموزش‌ و پرورش استان خوزستان افزود: ما در حمایت از جوانان و نخبگان هندیجانی سهمیه های لازم جهت بکارگیری را فراهم کردیم تا این جوانان بتوانند به صورت قانونی با داشتن شرایط لازم مشغول خدمت به دانش آموزان شوند.

انتهای پیام/
محمد مهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز