خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر استان مازندران:

قانون کار خط قرمز جامعه کارگری است

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۲۰۹

دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگراستان مازندران گفت:قانون کار خط قرمز جامعه کارگری است.

به گزارش ایلنا از قائم شهر،نصرالله دریابیگی در نشست و برنامه ریزی گرامیداشت 29 آبان سالروز تصویب قانون کار که با حضور جمعی از مدیران اجرائی در سالن همایش های مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران برگزار گردید،اظهار کرد: گردهمایی بزرگ کارگران به مناسبت 29 آبان با هدف حمایت از قانون کار و قانون تامین اجتماعی در این روز برگزار می شود.

در این نشست که با حضور علی اسماعیلی،رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران برگزار گردید،نصراله دریابیگی افزود:این گردهمایی با حضور اعضای هیئت مدیره تشکل‌های کارگری، اتحادیه زنان کارگر استان، اعضای هیئت مدیره و بازرسان کانون بازنشسته ، اعضای شوراهای اسلامی کار، اعضای انجمن‌های صنفی کارگران، اعضای هیات اجرائی و بازنشستگان و فعالان جامعه کارگری در 29 آبان ماه در ساری برگزار می‌شود.

رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران با بیان اینکه قانون کار خط قرمز جامعه کارگری است،گفت:درخواست ما این است که برای احقاق حقوق کارگران کوتاهی نشود تا این قشر کم درآمد و محروم جامعه بتوانند از حداقل های رفاهی موجود برخوردار باشند .

دریابیگی با تاکید بر اینکه حمایت از قشر کارگر جامعه از وظایف اصلی ما تلقی می شود،اظهار کرد: همه ما بدهکار نظام هستیم ،به برکت همین کارگران عزت پیدا کردیم بنابراین تکریم کارگران از وظایف ما به شمار می آید.

در ادامه  مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران گفت: واحد درمان تامین اجتماعی مازندران طی چند سال گذشته  علی رغم مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه  پیشرفت و جهش چشم گیری در بحث درمان و خدمات رسانی به بیماران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی ارائه داده است.

محمد خورشیدی افزود: در سال گذشته در درمان مستقیم چهار میلیون و 700 بار مراجعه به بخش درمانی و بیش از 35 هزار بستری و 22 هزار عمل جراحی در بیمارستان های تامین اجتماعی صورت گرفته است.

وی گفت:باید با افتخار اعلام کنم که امروز شاهد انجام شدن بالاترین سطح جراحی های  آنژیو گرافی و آنژیو پلاستی مغز در بیمارستان ولیعصر قائمشهر به بهترین شکل ممکن برای کارگران و بازنشستگان هستیم.

خورشیدی با اشاره به بدهی های تامین اجتماعی به بیمارستان های خصوصی  گفت: امیدوارم هرچه زودتر شرایطی محیا شود تا در خدمات رسانی به بیماران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی وقفه ای ایجاد نشود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز