خبرگزاری کار ایران

توضیحات شهرداری اهواز درباره گزارش ایلنا

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۱۶۲

روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز، در خصوص خبر «قتل عام سگ ها در اهواز» جوابیه ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، متن جوابیه روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز به شرح زیر است:

با سلام

با توجه به انعکاس مطلبی با عنوان «قتل عام سگ ها در اهواز» بر روی خروجی آن خبرگزاری، توضیحات زیر جهت انعکاس بر روی خروجی آن خبرگزاری و تنویر افکار عمومی ارسال می گردد.

مبنای عملکرد شهرداری اهواز در موضوع سگ های ولگرد؛ دستورالعمل کنترل جمعیت سگهای ولگرد است که در ستاد مرکزی کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری به انسان در سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور تصویب شد و از سوی معاون هماهنگی امور عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور جهت اجرا به استانداریها ابلاغ شده است.

اجرای این دستورالعمل تحت نظارت کارگروه استانی و با هدف کنترل بیماریهای قابل انتقال بین حیوان و انسان از طریق شناسایی کانون تجمع سگهای ولگرد و کنترل جمعیت آنها با انتخاب روش مناسب و ارتقای سطح آگاهیهای عمومی در خصوص رعایت اصول بهداشتی در مواجهه با حیوانات مزاحم می باشد.

شهرداری اهواز در این مسیر از همکاری با سازمان های مردم نهاد استقبال می کند و دست گروه ها و افراد حامی حیوانات را به شرطی که مطالباتی قانونی داشته باشند می فشارد.

سلامت و بهداشت عمومی شهروندان مورد توجه جدی شهرداری اهواز است و از هر گونه اقدام قانونی در این راستا حمایت می کند.

فلذا انتصاب آنچه در این کلیپ مشاهده می شود به شهرداری اهواز، اعم از سازمان ها و مناطق آن تکذیب می شود. و امید است برخی فعالان فضای مجازی، بدون وجود ادله و مستندات اقدام به نشر اخبار کذب نکنند.

روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز