خبرگزاری کار ایران

آمار تماشاگران سالن‌های اداره‌کل هنرهای نمایشی تا ۱۱ آبان

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۱۴۹

مجموعه تئاتر شهر و تماشاخانه سنگلج تعداد تماشاگران نمایش‌هایی که طی هفته گذشته روی صحنه داشته‌اند را اعلام کردند.

به گزارش ایلنا، مجموعه تئاتر شهر که در هفته گذشته میزبان ۴ نمایش بوده آمار تماشاگران خود را به تفکیک هر اجرا اعلام کرده است. نمایش «خاتون» به کارگردانی حسین عالم‌بخش که در سالن اصلی این مجموعه روی صحنه است طی ۱۸ اجرایی که تا ۱۱ آبان داشته میزبان ۸۸۷۷ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۶۱ بلیت تمام‌بها، ۸ بلیت نیم‌بها و ۸۸۰۸ بلیت میهمان ارائه شده که در گیشه ۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال ثبت شده است.

نمایش «نقاشی اشر» به کارگردانی فریبرز کریمی که ۱۳ نوبت در سالن قشقایی اجرا کرده را ۸۴۹ تماشاگر دیده‌اند. برای این نمایش ۴۱۳ بلیت تمام‌بها، ۶۱ بلیت نیم‌بها، ۷۹ بلیت تخفیف‌دار و ۲۹۶ بلیت میهمان صادر شده که در گیشه ۱۵۲ میلیون و ۱۰ هزار ریال برایش ثبت شده است.

نمایش «ابوالهول» به کارگردانی داوود پورحمزه نیز ۱۳ نوبت در پلاتو اجرا روی صحنه رفته است. این نمایش را ۴۰۵ تماشاگر دیده‌اند. ۲۰۷ بلیت تمام‌بها، ۴۹ بلیت تخفیف‌دار و ۱۴۹ بلیت میهمان برای این نمایش ارائه شده که در گیشه ۳۵ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال برایش داشته است.

نمایش «خاموشخانه» به کارگردانی مهدی مشهوری نیز ۵ اجرای خود را در سالن سایه پشت سر گذاشته است. این نمایش میزبان ۱۷۵ تماشاگر بوده که شامل ۸۴ بلیت تمام‌بها، ۸ بلیت نیم‌بها، ۸۳ بلیت میهمان می‌شود. گیشه این نمایش ۲۶ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال ثبت شده است.

تماشاخانه سنگلج نیز که از ۲ آبان میزبان نمایش «آهسته با گل سرخ» به کارگردانی هادی مرزبان شده تا ۱۳ آبان میزبان ۱۱۹۵ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۴۸۰ بلیت تمام‌بها (۳۱۴ بلیت ۴۰ هزار تومانی – ۸۳ بلیت ۳۰ هزار تومانی و ۸۳ بلیت ۲۵ هزار تومانی)، ۳۹۵ بلیت نیم‌بها (۱۸۶ بلیت ۲۰ هزار تومانی – ۱۰۰ بلیت ۱۵ هزار تومانی و ۱۰۹ بلیت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومانی) و ۳۲۰ بلیت میهمان ارائه شده که جمع گیشه هفت اجرای اول ۲۳۸ میلیون و ۷۷۵ هزار ریال ثبت شده است.

تالار هنر در هفته گذشته اجرایی نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز