خبرگزاری کار ایران

۳۰۰ نفر از محیط بانان سراسر کشور، آموزش‌های بدو خدمت را فرامی‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۱۴۷

در ادامه برگزاری دوره های آموزشی بدو خدمت محیط بانی، ۳۰۰ نفر از محیط بانان سراسر کشور از ۱۹ آبان ماه به مدت دو هفته در مرکز آموزش های محیط بانی امام علی (ع) دانشکده محیط زیست در محمد شهر کرج آموزش های لازم را فرا خواهند گرفت.

به گزارش ایلنا، مدیر کل دفتر آموزش محیط زیست با اعلام این خبر، گفت: دوره آموزشی بدو خدمت محیط بانی برای تعداد ۳۰۰ نفر از محیط بانان سراسر کشور در قالب سه گروه صد نفره تدارک دیده شده و محیط بانان، آموزش های لازم در چهار بخش عمومی، انتظامی، تخصصی محیط زیست و میدانی را فرا خواهند گرفت.

آرش یوسفی افزود: این دوره های آموزشی که با هماهنگی یگان حفاظت سازمان و نیروی انتظامی، توسط دانشکده محیط زیست و با نظارت و برنامه ریزی دفتر آموزش محیط زیست از روز شنبه ۱۹ آبانماه به مدت دو هفته در مرکز آموزش های محیط بانی امام علی (ع) دانشکده محیط زیست در محمد شهر کرج برگزار خواهد شد.

وی گفت: این دوره ها در راستای اجرای بخشنامه ریاست سازمان برای بهره مندی از ظرفیت آموزشی دانشکده محیط زیست در آموزش کارکنان سازمان با تأکید بر محیط بانان برنامه ریزی و اجرا خواهد شد و بر این مبنا، مقرر است؛ دوره های آموزشی تخصصی بیشتری برای کارکنان سازمان، توسط دانشکده محیط زیست برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز