خبرگزاری کار ایران

آماده‌باش ۲۱۸ پایگاه شهری و جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۰۸۹

دبیر کمیته بهداشت، سلامت و محیط زیست خدمات سفر خراسان رضوی از آمادگی ۶۷ بیمارستان در سطح استان به منظور ارائه خدمات به زائران بارگاه منور حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در دهه پایانی ماه صفر خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیدمرتضی احتشام‌فر با بیان اینکه همزمان با دهه پایانی ماه صفر زائران از مناطق مختلف کشور عازم مشهد می شوند، اظهار داشت: تمامی تمهیدات لازم در حوزه های درمان، بهداشت و غذا و دارو به منظور ارائه خدمات مناسب به زائران برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه براساس برنامه ریزی ۶۷ بیمارستان در سطح استان (۳۵ مورد در مشهد و ۱۵ مورد در شهرستان ها و ۱۷ مورد در سایر دانشگاه ها و دانشکده ها) آماده خدمات رسانی به صورت شبانه روزی هستند، خاطرنشان کرد: در این مدت، اورژانس تمامی بیمارستان های دانشگاهی و غیر دانشگاهی در سطح استان فعال و ۵۳ مرکز دیالیز با ۶۸۷ تخت به بیماران خدمات ارائه می دهند.

مشاور اجرایی رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در دهه پایانی ماه صفر ضمن آمادگی تمامی بخش های مراقبت ویژه ICU) ،CCU ، NICU وPICU ، ۳۷۷)  آزمایشگاه خصوصی و دولتی، ۲۸۹ درمانگاه، ۷۲ درمانگاه دندانپزشکی، ۲۲۶ مرکز تصویربرداری در سطح استان آماده خدمات رسانی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز