خبرگزاری کار ایران

جلسه ستاد بزرگداشت سالروز تصویب قانون کار استان قزوین برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۰۵۰

جلسه هیات اجرایی خانه کارگر و ستاد بزرگداشت ۲۹ آبان (سالروز تصویب قانون کار) استان قزوین در محل تشکیلات خانه کارگر برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جلسه هیات اجرایی خانه کارگر  و ستاد بزرگداشت سالروز تصویب قانون کار (۲۹ آبان) استان قزوین همزمان با حضور  مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی، مدیرکل اداره تامین اجتکاعی رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی، رئیس کانون شوراهای اسلامی کار دبیر و اعضای هیات اجرایی خانه کارگر  قزوین در محل این تشکیلات برگزار شد.

در این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر در مورد نحوه برگزاری مراسم بزرگداشت سال روز تصویب قانون کار در روز ۲۹ آبان در خصوص مسائل و موضوعات روز کارگران و بازنشستگان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و اعضای حاضر نقطه نظرات و همچنین نقدهای خود نسبت به برنامه‌های سال‌های گذشته و آتی را مطرح کردند.

از دیگر موارد مورد بحث در این جلسه؛ موضوع  افزایش فشارهای  اقتصادی بر  زندگی کارگران شاغل و بازنشسته استان بود که از سوی دبیر اجرایی خانه کارگر مطرح شد.

 وی گفت: تورم کمر جامعه کارگری راخم کرده است لذا از دولت بویژه شخص رئیس جمهور درخواست داریم برای تامین معیشت اقشار متوسط و پایین جامعه هرچه سریعتر چاره‌اندیشی کند.

کریمی با تاکید بر سه برابر کردن یارانه نقدی کم‌درآمدها افزود: افزایش یارانه‌های نقدی نیاز به تامین منابع مالی زیادی دارد که دولت می‌تواند از حالا برای تامین بودجه آن تصمیم‌گیری کند.

به گفته وی؛ دولت می‌تواند بسته‌های حمایتی را به صورت غیرنقدی در اختیار خانواده‌ها قرار دهد بدین صورت که به حساب سرپرست خانوار مبلغی غیرقابل برداشت به صورت نقدی واریز می‌شود و سرپرست خانواده فقط می‌‌تواند معادل آن کالا خریداری کند.

جلسه ستاد بزرگداشت سالروز تصویب قانون کار  استان قزوین برگزار شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز