خبرگزاری کار ایران

پنجمین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی کشور؛

سینا صنعت ایذه، نایب قهرمان لیگ برتر کشتی فرنگی ایران شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۹۹۴

پنجمین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی ایران، با قهرمانی بیمه رازی اردبیل و نایب قهرمانی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، تیم کشتی سینا صنعت ایذه در دیدار پایانی لیگ برتر کشتی فرنگی ایران در مقابل تیم پر مهره بیمه رازی اردبیل که در تمام اوزان خود از ملی پوشان و چند کشتی گیر صاحب عنوان جهان استفاده می کرد، با نتیجه ۸ بر ۲ تن به شکست داد.

سینا صنعت ایذه که قهرمانی و نایب قهرمانی جام باشگاه های جهان را در کارنامه خود دارد و در چهار دوره حضور خود سه عنوان نایب قهرمانی و یک سومی را به دست آورد، با تیمی جوان پای به مسابقات لیگ برتر کشتی گذاشت و عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد‌.

هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، با حضور در سالن مسابقات به تماشای این دیدار نشست.

علی بابا احمدپور مدیرعامل سینا صنعت ایذه نیز در جایگاه ویژه حضور داشت.

پیام بویری کاپیتان تیم کشتی سینا صنعت ایذه که از اول مسابقات تا کنون در مقابل حریفان خود به پیروزی رسیده بود، اینبار نیز در دیدار فینال موفق شد با نتیجه ۹ بر ۰ پژمان پشتام ملی پوش تیم بیمه رازی اردبیل را مغلوب کند.

تیم کشتی سینا صنعت ایذه، با کسب عنوان نایب قهرمانی به عنوان یکی از نماینده های ایران در جام باشگاه های جهان شرکت خواهد کرد.

مسابقات جام باشگاه های جهان، اواخر آذر ماه سال جاری در  اردبیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز