خبرگزاری کار ایران

برگزاری شب شعر "سلسله خورشید" در برج میلاد

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۲۹۳

شب شعر "سلسله خورشید" ویژه ایام روزهای عزاداری پایان ماه صفر در برج میلاد برگزار می‌شود

به گزارش ایلنا، مدیرعامل برج میلاد از برگزاری مراسم ویژه شب شعر"سلسله خورشید" به مناسبت روزهای پایانی ماه صفر و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، امام رضا (ع) و رحلت رسول اکرم (ص) در برج میلاد خبر داد و گفت: این شب شعر روز سه شنبه 15 آبان ماه برگزار می‌شود.

علی درویش پور با بیان این مطلب افزود: مراسم ویژه شب شعر"سلسله خورشید"  با حضور شعرای برتر دینی کشورو همچنین شعرخوانی تعدادی از شعرای جوان در سالن سعدی مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مراسم شاعران برجسته‌ای همچون استاد علی موسوی گرمارودی، مرتضی امیری اسفندقه، سعید بیابانکی، محمد علی مجاهدی، احمد علوی، قاسم صرافان، سیدمحمدجواد شرافت، مجید لشکری، حسین زحمتکش، حسین طاهری و علی مشهوری حضور دارند.

درویش پور تصریح کرد: همچنین قرار است در حاشیه این مراسم از کتاب "همنفس وحی" که از مجموعه آثار تقدیمی شاعران ولایی به حضرت خدیجه (س) است، رونمایی شود.

کتاب "هم نفس وحی" مجموعه اشعاری است که شعرای دینی در 4 دوره سوگواره  شعر ام البنین حضرت خدیجه (س) که در برج میلاد برگزار شده بود، به ایشان تقدیم کرده بودند.

مدیرعامل برج میلاد در پایان ضمن دعوت از عموم شهروندان برای حضور در این مراسم گفت: مراسم شب شعر، سه شنبه 15 آبان ماه ساعت 15 در سالن سعدی مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز