خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان خبرداد:

دستگیری عاملان شهادت مامور نیروی انتظامی در اهواز

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۷۴۴

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: شب گذشته در پی وقوع درگیری مسلحانه با سارقان مسلح یک سرباز به درجه رفیع شهادت نائل و در کمتر از پنج ساعت سارقان مسلح دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سردار حیدر عباس زاده با اعلام این خبر گفت: شب گذشته ساعت 21:30 دقیقه ماموران کلانتری 27 حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی پژو 405 ویک دستگاه پراید پلاک مخدوش مشکوک دستور ایست را صادر کردند.
 
این مقام ارشد انتظامی افزود: حین توقیف چهار سرنشین خودرو بلافاصله به سمت ماموران تیراندازی کردند که با آتش متقابل پلیس روبرو شدند.
 
سردار عباس زاده تصریح کرد: در این عملیات درگیری با سارقان مسلح سرباز وظیفه «مهرزاد خیری» به درجه رفیع شهادت نائل و ستواندوم «ابراهیم عبیات» نیز بسیار سطحی مجروح شد.
 
وی ادامه داد: در این درگیری سه نفر ازسارقان مسلح مجروح که یکی از آنان در صحنه درگیری دستگیر شده و دو دستگاه خودروی سرقتی توقیف و ابزارسرقت از آنان کشف شد.
 
فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی در کمتر از پنج ساعت، سه سارق مسلح دیگر که یکی از آنان از ناحیه سر و دیگری از ناحیه بازو به ضرب گلوله ماموران زخمی و از محل درگیری متواری می‌شوند با انجام اقدامات اطلاعاتی در یکی از شهرستان‌های استان شناسایی و طی عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر در تحقیقات انجام شده به بزه ارتکابی معترف شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز