خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل «گروه نساجی فرقانی» خبر داد؛

ممنوعیت واردات باعث رونق تولید شده/مطالبات کارخانه و کارگران به حداقل کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۰۲۰

مدیرعامل گروه نساجی فرقانی در استان قزوین از کاهش مطالبات مزدی کارگران شاغل در این مجموعه خبر داد.

«عباس فرقانی» در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ایلنا، در خصوص به تعویق افتادن پرداخت مطالبات مزدی کارگران «گروه نساجی فرقانی»  گفت: «گروه نساجی فرقانی» حدود یک هزارو ۲۰۰ کارگر شاغل دارد که مجموع مطالبات معوقه آنها از چهار ماه به دو ماه کاهش یافته است.

او با بیان اینکه گروه نساجی فرقانی شامل کارخانه‌های «یاس نخ»، «یاس نخ البرز»، «نخ البرز» و «صنایع بافت تکمیلی ایران» می‌شود، در ادامه افزود: جدا از پرداخت نیمی از مطالبات  معوقه کارگران، مطالبات بیمه‌ای و مالیاتی این مجموعه پرداخت شده است.

به گفته وی، پیش از این گروه نساجی فرقانی حدود ۲ میلیارد تومان به تامین اجتماعی و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بدهی به اداره مالیات و دارایی بدهی داشته که همه این مطالبات به نهادهای مربوطه پرداخت شده است.

مدیرعامل «گروه نساجی فرقانی» همچنین از آغاز فعالیت واحد تولیدی «نخ البرز» پس از حدود سه ماه تعطیلی و وقفه در فعالیت تولیدی آن خبر داد و گفت: متاسفانه کمبود نقدینگی و واردات بی‌رویه کالاهای نساجی به‌ صورت قاچاق معضلی جدی برای  واحدهای تولیدی همانند گروه نساجی فرقانی شده بود.

او با تاکید بر لزوم حمایت همه‌جانبه از تولید ملی و کالای ایرانی و مقابله با حجم بی‌رویه واردات از سوی مسئولان افزود: اخیرا با کاهش واردات محصولات نساجی و ممنوعیت واردات کالای قاچاق، تولید در گروه نساجی فرقانی برقرار و رونق گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز