خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فرماندهی انتظامی لرستان خبر داد:

پلمب مرکز غیرمجاز مرکز کاشت مو و مژه در خرم‌آباد

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۸۴۶

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی لرستان گفت: مرکز غیرمجاز کاشت مو، مژه و زیبایی در شهرستان خرم‌آباد پلمب و ۹ نفر دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، احمدرضا احمدیان در جمع خبرنگاران از پلمب مرکز زیرزمینی کاشت مو، مژه و زیبایی به‌صورت غیرمجاز در خرم‌آباد خبرداد و اظهار داشت: در پی خبر واصله مبنی بر اینکه در یکی از مناطق شهر تعدادی آقا و خانم اقدام به افتتاح زیرزمینی کاشت مو، مژه و زیبایی به‌صورت غیرمجاز کرده‌اند، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: اکیپ گشت کنترلی اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس‌ضمن هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی- معاونت غذا و دارو به محل اعزام و مشاهده شد تعداد 9 نفر به هویت معلوم شش نفر خانم و سه نفر آقا با مدارک غیر مرتبط اقدام به فعالیت غیرقانونی کاشت مو می‌کنند که در اجرای دستور دادستان مرکز استان محل فعالیت آن‌ها پلمب و پرونده به همراه متهمان به مراجع ذی‌صلاح ارجاع شد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی استان لرستان به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان‌های خرم‌آباد و چگنی اشاره و عنوان کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در پاک‌سازی پارک جنگلی مخمل کوه خرم‌آباد و شوراب شهرستان چگنی اجرا شد.

وی بیان کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان‌های خرم‌آباد و چگنی، پلیس افتخاری و نیروهای بسیج طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاک‌سازی تفرجگاه‌ها و پارک‌های مخمل کوه و شوراب را به مدت دو روز اجرا کردند.

احمدیان تصریح کرد: چهار نفر بد پوشش دستگیر تعهد و تذکر لسانی از 412 نفر، تعهد و تذکر لسانی از 153 راننده وسایل نقلیه به علت آلودگی صوتی، تعهد و تذکر به 16 نفر به علت ایجاد مزاحمت، تذکر به 27 راننده خودرو به دلیل بد پوششی و همچنین توقیف دو دستگاه خودرو به علت آلودگی صوتی و هدایت به پارکینگ از اقدامات مهم این طرح بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز