خبرگزاری کار ایران

صالح: داور از پنالتی ما چشم پوشی کرد/ نمی‌دانم به کدام مرجع شکایت کنم

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۴۳۲

مجید صالح سرمربی فجر شهید سپاسی پس از تساوی خانگی مقابل مس رفسنجان در کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت:مس رفسنجان بازی فشرده ایی انجام داد و به خواسته خود رسید.

به گزارش ایلنا، وی در خصوص بازی گفت:نیمه اول و خصوصا در ١٥دقیقه پایانی فوتبال خوبی ارائه کردیم اما اصلا از نیمه دوم رضایت نداشتم و دلیل اینکه نتوانستیم بازی اواخر نیمه اول را ارائه کنیم نمیدانم و می بایست امشب فیلم بازی را ببینم تا دلیل ضعف تیم مشخص شود.

وی افزود:برای سومین مرتبه می باشد که از داوری ضربه خوردم و واقعا نمیدانم باید به کدام مرجع شکایت کنیم؟مگر پنالتی واضح تر از این میشد که داور براحتی چشم پوشی کرد؟

وی در خصوص مشکلات فوتبال فارس افزود:ابتدا به تیم قشقایی که بازی امروز را پیروز شده تبریک میگویم ولی واقعا میزان سرمایه گذاری در فوتبال فارس کم است.شما کافی است به استان اصفهان که در همسایگی استان فارس است دقت کنید و متوجه میشوید که چه سرمایه های کلانی برای فوتبال ان استان می شود ولی اینجا چنین چیزی نیست .سرهنگ فلاح مدیریت باشگاه با مشقت فراوان دنبال مهیا کردن امکانات مالی باشگاه می باشد ولی واقعا ایشان در استان تنهاست و ای کاش همت جمعی بیشتری را در این استان شاهد بودیم که افراد زحمت کشی همانند اقای فلاح تنها نباشد.

وی در خصوص شعار هواداران که خواستار جدایی وی شدند بیان داشت:من همواره با اراده قوی به کارم ادامه داده ام و چون به پشتکار و تلاش خودم مطمئنم تا اخرین لحظه میجنگم و همین الان میگویم فردا اولین نفر سر تمرین میباشم و سعی میکنم نواقص را برطرف کنم و اذعان میکنم مشکلات فنی وجود دارد که اول متوجه شخص بنده می باشد ولی تمام تلاشم برطرف کردن انها می باشد.

وی در پایان و در سوال که از سه بازی خانگی چه برنامه ایی داشتید بیان داشت:ما انتظار داشتیم از این سه بازی ٦امتیاز به بالا را کسب کنیم هرچند امروز امتیاز از دست دادیم ولی میبایست به بازی نود ارومیه تمرکز کنیم هر چند بازی بسیار سختی می باشد ولی انشالله تلاش خواهیم کرد از این دوبازی خانگی باقیمانده سرافراز بیرون بیائیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز