خبرگزاری کار ایران

در ابلاغی از سوی وزیر راه و شهرسازی مطرح شد؛

اسلامی: پیام تبریک وگل نفرستید

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۳۲۱

وزیر راه و شهرسازی دولت دوازدهم در نخستین ابلاغ در اولین روز کاری خود در این وزارتخانه از همه واحدهای ستادی، سازمان ها و شرکت‌های تابعه، ادارات کل استانی و غیره درخواست کرد از چاپ پیام تبریک در روزنامه‌ها و ارسال گل پرهیز کنند.

به گزارش ایلنا، محمد اسلامی با ابراز قدردانی از مدیران و کارکنان وزارت راه وشهرسازی از آنان خواست از ارسال تاج گل و یا سایر اقدامات مشابه و یا درج آگهی تبریک در رسانه ها خودداری کنند.

وزیر راه و شهرسازی امروز یکشنبه ۶ آبان ماه با استقبال خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی اولین روز کاری خود را به عنوان وزیر راه و شهرسازی آغاز کرد.

اسلامی اعلام کرد: انتظار می رود این رویه در خصوص سایر موارد مشابه مانند اعیاد و مناسبت های ملی و دینی نیز رعایت شود زیرا به یقین بهترین شادباش و محبت همکاران برای اینجانب همان ارائه پیشنهادات و نقدهای اصولی است که بتواند در حوزه های مختلف وظایف تعیین شده برای این وزارتخانه، منشا تحول، ارتقا بهره وری و اصلاح امور در راستای ارائه خدمات شایسته به شهروندان شود.

محمد اسلامی روز گذشته توانست با اقناع نمایندگان خانه ملت با ۱۵۱ رای مثبت به کرسی وزارت راه و شهرسازی دست یابد.

در مراسم استقبال از وزیر جدید راه و شهرسازی، معاونان، مدیران ستادی و شرکت های تابعه همچنین کارمندان ساختمان شهید دادمان وزارت راه و شهرسازی به نمایندگی از خانواده بزرگ وزارت راه و  شهرسازی حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز