خبرگزاری کار ایران

معرفی هیئت داوران چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۹۵۶

داوران سه بخش چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، «محسن حموله» دبیر چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در احکامی جداگانه «جاوید مقدمی» تولیدکننده و عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی، مدرس طراحی بازی‌های فکری و طراحی اسباب‌بازی، «محمدحسین فرجو» کارشناس فرهنگی در حوزه اسباب‌بازی و داور سه دوره گذشته‌ی این جشنواره، «عادل بزدوده» هنرمند و پیش‌کسوت عرصه نمایش عروسکی و تئاتر، «حسن سیرانی» مشاور در زمینه تولید اسباب‌بازی، داور طراحی اسباب‌بازی و مدرس کارآفرینی در دانشگاه الزهرا و دانشگاه هنر و «آزاده بیات» طراح و مجری دوره آموزشی طراحی اسباب‌بازی در دانشگاه علم و فرهنگ، مشاور و طراحی تولید بسته‌های آموزشی بازی‌های سنتی را به عنوان گروه داوری چهارمین دوره منصوب کرد.

آثار رسیده به بخش داوری پایانی در حوزه اسباب‌بازی‌های ثبت شده ۸۳ اسباب‌بازی، در بخش مجوز تولید ۱۰۴ اسباب‌بازی و ایده‌های بازار ۱۹ اسباب‌بازی است.

این اسباب‌بازی‌ها در شش گروه فرهنگی، هنری، فکری، آموزشی و کمک آموزشی، رایانه‌ای و الکترونیکی، کمک درمانی و حرکتی مهارتی بررسی خواهند شد.

چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با شعار «تمرین زندگی» از ۲۶ تا ۳۰ آبان ۱۳۹۷ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز