خبرگزاری کار ایران

منابع تعمیرات و بازسازی آزادی را فراهم کردیم

سلطانی‌فر: بلیت‌فروشی بازی پرسپولیس باید 100 درصد الکترونیکی باشد

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۸۴۹

وزیر ورزش و جوانان گفت: اگر چه به لحاظ مالی برای وزارت ورزش و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کار سخت بود اما منابع تغییرات و بازسازی ها را برای آزادی تامین کردیم.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان گفت: اراده دستگاه‌ها و نهادهای مختلف این است که بتوانیم در فینال جام قهرمانان آسیا هم در برگزاری و هم در نتیجه، آبرومندانه ظاهر شویم تا بعد از حدود سه دهه، جام باشگاه های آسیا را به مردم ایران هدیه کنیم.

وی افزود: ما هم باید از همه ابزارها و ظرفیت ها برای ایجاد شور و نشاط و شفاف بین مردم استفاده کنیم. امروز هیچ ابزاری ارزان‌تر و کارآمدتر از ورزش و به ویژه فوتبال برای ایجاد سلامتی، شور و نشاط و پر کردن اوقات فراغت مردم، نیست. با برگزاری یک مسابقه فوتبال اوقات فراغت چند ده میلیون ایرانی پر می شود و موجب غرور و وحدت ملی می‌شود.

سلطانی‌فر با اشاره به اینکه خوشحالیم که امروز فینالیست یک تیم ایرانی است، عنوان کرد: قطعاً همه جامعه ورزش به پرسپولیس به عنوان تیم ملی نگاه خواهند کرد و همه باید یک صدا و همدل برای موفقیت پرسپولیس تلاش کنیم چون پیروزی پرسپولیس پیروزی ورزش ایران است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ستاد اجرایی برگزاری فینال جام قهرمانان آسیا با محوریت فدراسیون فوتبال تشکیل می شود، خاطرنشان کرد: پیشنهاد می کنم هر روز این جلسه با حضور نمایندگان همه دستگاه های ذیربط از جمله صدا وسیما، وزارت خارجه، نیروی انتظامی، استانداری و دادستانی تشکیل شود تا با کمک هم روزانه مسائل را بررسی کنیم و بتوانیم با یک هماهنگی مناسب مسائل و مشکلات را از پیش رو برداریم.

وزیر ورزش تاکید کرد بلیت فروشی این مسابقه باید صد در صد الکترونیکی باشد و هیچ گونه بلیتی در محل ورزشگاه فروخته نشود.

وی یادآور شد: الزامات بین المللی در این مسابقه داریم که دو طرفه است. کنفدراسیون فوتبال اسیا ملاحظات قانونی و فرهنگی ما را در نظر می گیرد. در همین یک ماه اخیر که مشکلات و ایرادات کنفدراسیون فوتبال آسیا از ورزشگاه آزادی مطرح شد با کمک مدیر عامل شرکت توسعه و همکارانشان، در همین مدت کوتاه تلاشهای زیادی برای برطرف کردن ایرادات انجام شد و اگر چه به لحاظ مالی برای وزارت ورزش و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کار سخت بود اما این کار را انجام دادیم و منابع این تغییرات و بازسازی ها را تامین کردیم تا ان شاءالله با کمک هم موجبات عزت و سربلندی ایران و ایرانی در میزبانی این رویداد مهم را فراهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز