خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز:

اعتمادسازی در سازمان نظام مهندسی ساختمان مورد توجه قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۶۲۲

مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز در مراسم اعطای اعتبارنامه مهندسان نظام مهندسی ساختمان از اعضای جدید خواست که در افزایش اعتماد مردم به ساختار نظام مهندسی بیشتر تلاش کنند.

به گزارش ایلنا، امیرحسین اسکندری در مراسم اعطای اعتبارنامه مهندسان جدید، اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی ساختمان، نیازمند توجه ویژه به کیفیت عملکرد، سرعت عمل در روند خدمات رسانی و شفافیت در اجرای امور است و انتظارات مردم و مالکان جای بررسی و تامل دقیق دارد.

وی افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان نهاد توانمندی برای ارائه دیدگاه های فنی تخصصی در استان است و تلاش برای بالا بردن دانش فنی کارکنان این سازمان باید از اولویت های این نهاد باشد.

اسکندری تصریح کرد: جریمه‌های کمیسیون مرتبط با شهرداری و نظام مهندسی ساختمان باید پیشگیرانه، بازدارنده و دارای وحدت رویه باشد و هماهنگی خوبی بین این کمیسیون و سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری شکل بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گزارش‌های رسیده از ساخت‌ و سازهای مجاز و غیرمجاز استان البرز تصریح کرد: عملکرد مهندسان نظام مهندسی ساختمان در این ساخت و سازها مستلزم اهتمام بیشتر به منظور افزایش استاندارد ساخت وساز و صعود به رتبه های یک کشوری است.

در این مراسم اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان در دوره جدید اعتبار نامه های خود را دریافت داشتند و از اعضای هیئت مدیره سازمان در دوره قبل تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز