خبرگزاری کار ایران

منصور نورپور:

سینما نیاز به کمیته انضباطی ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۵۷۹

منصور نورپور (رئیس هیات مرکزی انجمن سینماداران) معتقد است؛ تشکیل کمیته انضباطی در سینما اشتباه است.

منصور نورپور (رئیس هیات مرکزی انجمن سینماداران) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به آیین‌نامه جدید و تشکیل کمیته انضباطی، گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز سینماداران با پخش‌کنندگان سینما روابط دوستانه و حسنه‌ای داشتند و هر سال آیین‌نامه‌ای را به‌صورت مشترک می‌نوشتند.

وی ادامه داد: امسال بدون حضور سینماداران آیین‌نامه‌ای نوشته شده است و در آن یک کمیته انضباطی نیز طراحی شده است که درست نیست. مگر سینماداران خلاف می‌کنند و مواد مخدر می‌فروشند که نیاز به کمیته انضباطی داشته باشد؟

نورپور ادامه داد: با این کمیته مخالفیم و از محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی تقاضای دیدار کردیم که در ظرف ۶ ماه گذشته فقط یک بار به ما وقت دادند و یک بار هم به‌صورت حضوری این مساله را در جلسه مطرح کردیم ولی به درخواست ما توجهی نشد.

وی ادامه داد: ما نه کمیته انضباطی را اجرا می‌کنیم و نه آن را قبول داریم و معتقدیم آیین‌نامه باید با حضور چند نفر از اعضای انجمن سینماداران و پخش‌کنندگان طبق سنوات گذشته طراحی شود.

نورپور افزود: نیازی به کمیته انضباطی در سینما نیست و اگر تخلفی صورت بگیرد و صاحب فیلم یا سینماداری تخلف کند این مسئله به شورای صنفی ارجاع می‌شد و در شورا  بررسی می‌شد و اگر این مسئله در شورا حل نشد در شورای عالی حل و فصل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز