خبرگزاری کار ایران

جمالی نوبندگانی:

وضعیت صندوق‌های بازنشستگی نگران‌کننده است

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۱۱۱

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به مطالبات سازمان تامین اجتماعی از دولت تاکید کرد: وضعیت صندوق‌های بازنشستگی نگران‌کننده است.

به گزارش ایلنا، محمدجواد جمالی نوبندگانی با اشاره به اعلام تامین اجتماعی مبنی بر کمک هزینه ازدواج که یکی از تعهدات این سازمان است، گفت: یکی از سازمان‌هایی که بیشترین ارتباط با اقشار مردم را دارد، سازمان تامین اجتماعی است؛ چراکه از جمعیت ۸۰ میلیونی، بالاتر از ۵۰ میلیون بیمه شده تامین اجتماعی داریم و نوعا با اقشار آسیب‌پذیر هم ارتباط دارند و شاید بتوان گفت از این ده‌ها میلیون نفر بالای ۹۰ درصد از آنها کارگرها، رانندگان، کارگران ساختمانی و... هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه تامین اجتماعی با این اقشار سروکار دارند و از جهتی تامین اجتماعی یکی از بزرگترین سیستم‌های اقتصادی مثل شستا را مدیریت می‌کند و متاسفانه دولت‌ها خیلی برداشت‌ها از آن داشتند و کمک موثری نیز نکردند. از این جهت موضوع حائز اهمیت است.

نماینده فسا در مجلس که با خانه ملت گفت‌وگو کرده است، با اشاره به بحث صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی اظهار داشت: با قوانینی که در سال‌های گذشته تدوین شده از ورودی‌‌های این صندوق کاسته شده است که این موضوع وضعیت نگرانی‌کننده‌ای را پیش آورده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز