خبرگزاری کار ایران

حسن هادیزاد خبر داد:

خط کشی طولی ۶۰ هزار مترمربع از معابر رشت در ماه گذشته/ خط کشی عرضی به حجم بیش از ۲۰۰ متر مربع

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۹۸۲

مدیر ایمنی و مهندسی ترافیک شهرداری رشت بیان کرد: خط کشی‌های طولی در سه شکل گرم، دو جزیی و سرد به شکل ممتد و منقطع با توجه به نوع بستر و رده عملکردی معبر در طول سال در سطح شهر انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، حسن هادیزاد با اشاره به اینکه خط کشی‌های دو جزیی و گرم با توجه به قیمت و کیفیت آن اغلب در معابر شریانی و اصلی درجه یک انجام می‌شود، افزود: این خط کشی‌ها به صورت مکانیزه و با گلاسبید (دانه‌های شیشه ای) و با عرض ۱۵ سانتی‌متر و ضخامت فیلم خشک ۱۵۰۰ میکرون (برای رنگ دوجزیی) و ۳۵۰ میکرون (برای رنگ سرد) انجام می شود. 

هادیزاده عنوان داشت: بزرگراه‌های خلیج فارس، شهدای گمنام، شهید قلی پور، شهید بهشتی، شهید مدرس و خرمشهر از معابری هستند که خط کشی ممتد کنار میانه وسط و دو خط منقطع مسیر تردد، به تازگی در آنها با رنگ‌های دوجزیی و سرد اجرایی شده و همچنین خیابان‌هایی مانند ولی عصر(عج)، شهید انصاری و امام نیز از جمله معابر اصلی هستند که با رنگ‌های مذکور خط کشی شده‌اند.
 
مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری رشت خاطرنشان کرد: خط کشی‌های عرضی نیز در شکل بلوک‌های عابر که با عرض ۵۰ سانتی‌متر و طول ۳ متر و همچنین بستر سرعت‌کاه‌ها برای آشکارسازی انجام شده و همچنین انواع کف نوشتارها که شامل کلماتی مانند "آهسته"، "سرعت کاه"، " احتیاط"، "مدرسه" و... با رنگ دو جزیی سفید و زرد اجرا شده است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز