خبرگزاری کار ایران

خدمات 410 گشت راهداری به زائران اربعین حسینی

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۹۴۳

بیش از 410 گشت راهداری متشکل از نیروهای پرتلاش سازمان راهداری و مجهز به دستگاهها و ماشین‌آلات راهداری در محورهای منتهی به مرزهای شملچه، چذابه و مهران در استانهای خوزستان و ایلام مستقر شده و آماده ارایه خدمات به زائران اربعین سالار شهیدان هستند.

به گزارش ایلنا، حیدر مطاعی معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعلام این خبر گفت: از روز گذشته در استان خوزستان 193 گشت راهداری متشکل از 200 نفر از پرسنل راهداری در مرزهای شلمچه و چذابه مستقر شده و در حال آماده‌ باش هستند. این در حالی است که در این دو مرز دو اکیپ ثابت و 12 اکیپ سیار نیز آماده خدمات‌رسانی به زائران هستند.

وی افزود : این گشت‌ها ملزم به گشت‌ زنی و انجام پیمایش در محورهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه هستند و هرگونه مشکلات احتمالی موجود را شناسایی کرده، نسبت به برقراری سطح دسترسی روان مسافران کربلای معلی اقدام می‌کنند.

معاون راهداری تصریح کرد : 217 گشت راهداری متشکل از 200 نفر از پرسنل راهداری نیز در محورهای منتهی به مرز مهران مستقر هستند این در حالی است که در این مرز 18 اکیپ ثابت و 30 اکیپ سیار نیز مستقر هستند که ملزم به انجام گشت‌زنی و پیمایش هزار و 219 کیلومتر از این محورها بوده، نسبت به شناسایی مشکلات احتمالی و انجام اقدامات راهداری در جهت استقرار امنیت جاده‌ها و روانی تردد برای زائران هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز