خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خبر داد:

زمان ثبت‌نام جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید لرستان

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۸۷۸

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: فرآیند ثبت نام از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه سال97 در سی و امین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان لرستان مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از لرستان، علی آشتاب با اشاره به آغاز ثبت نام کارگران در سی امین جشنواره امتنان اظهار داشت: با توجه به ماده 195 قانون کار جشنواره امتنان از کارگران، گروه کاران و واحدهای نمونه هر ساله  با هدف شناسایی و تجلیل از نیروهای کار مولد، متخصص، مخترع، مبتکر و همچنین اشاعه فرهنگ کار و تلاش در جامعه است که در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی و در دوسطح ملی و استانی برگزار می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان در ادامه افزود: کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه از تاریخ پنجم آبانماه تا پنجم آذرماه سالجاری با مراجعه به سامانه جشنواره امتنان به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

آشتاب ضمن بیان شاخص های معرفی و ارزیابی کارگر، گروه و واحدهای نمونه، ادامه داد: ارائه شیوه های نوین در کار، اختراع، ابتکار(ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید) و یا راه اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی سازی دانش و فن آوری، خدمات تولید محصول در جهت کاهش هزینه ها و افزایش راندمان تولید و صرفه جویی ارزی و ریالی، افزایش بهره وری و کیفیت نسبت به نمونه های داخلی و خارجی، افزایش رفاه یا رضایت مشتری و کاهش هزینه های مشتری پس از ارائه خدمات، افزایش میزان تولید در زمان مشخص و صرفه جویی در نهاد های تولید نسبت به ساله های گذشته 7 معیار انتخاب سی و امین جشنواره امتنان است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان یادآور شد: ثبت‌نام کنندگان جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند در استان به مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در شهرستان‌های تابعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محل کارگاه خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز