خبرگزاری کار ایران

نمازی: انتظارم از کادر مدیریتی بالاست/ به جز دو مورد، بقیه قضاوت‌ها اشتباه بوده است

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۷۶۱

سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: در ایران یک عده‌ای با من مشکل دارند و بر این باورند که من بخاطر اینکه تیم ملی را رها کرده‌ام نمی‌توانم در ایران مربی‌گری کنم.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم ذوب‌آهن در کنفراس خبری پیش از دیدار تیم ذوب‌آهن و پیکان تهران در جمع خبرنگاران در خصوص تقابل با پیکان که جز تیم‌های مدعی این دوره است، اذعان داشت: این بازی هم همانند تمامی بازی‌های لیگ برای ما حساس است.

وی افزود: پیکان تیمی است که از ما بالاتر است و امیدواریم بتوانیم 3 امتیاز این بازی را به‌دست بیاوریم زیرا این سه امتیاز از لحاظ فنی و روحی ما را یاری می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: پیکان تیمی دست و پا بسته‌ای نیست و نشان داده است در شرایط سخت بهترین نتیجه را کسب می‌کند و با همین روحیه به اصفهان عزیمت کرده.

وی بیان داشت: ذوب‌آهن هم تیم دست و پا بسته‌ای نیست و مقابل پیکان بهترین بازی را از خود ارائه می‌دهیم و جایگاه ذوب‌آهن این رتبه نیست و روز‌های خوب این تیم باز خواهد گشت.

نمازی در ادامه در خصوص تذکر باشگاه ذوب‌آهن به دلیل کسب نتایج نامعقول ادامه داد: من از کسی تذکر و یا التیماتومی دریافت نکردم، انتظار من از کادر مدیریتی ذوب‌آهن بالا است؛ گفته شده که تا نیم فصل به من فرصت داده‌اند و من هم از نتایج راضی نیستم.

وی ادامه داد: ما در زمین به جز بازی با پدیده در جام حذفی تیم خوبی بودیم و ما را بازنده کردند به طوری که به جای 3 امتیاز یک امتیاز کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اضافه کرد: در بازی گذشته پنالتی حسینی را نگرفتند و یا دقیقه 94 که توپ را از داخل گل درآوردند؛ اگر این اتفاقات به درستی قضاوت می‌شد جایگاه کنونی ما تغیر می‌کرد حداقل باید در جایگاه چهارم و یا پنجم لیگ بودیم.

وی ادامه داد: در ایران یک عده‌ای با من مشکل دارند و بر این باورند که من بخاطر اینکه تیم ملی را رها کرده‌ام نمی‌توانم در ایران مربی‌گری کنم.

نمازی در خصوص اخطار‌ها و اخراجی‌های پیاپی بازیکنانش در هفته‌های گذشته مطرح کرد: 4 اخراج در 9 هفته به نظر شما حکایت از چه دارد؛ من معتقدم به‌جز دو مورد بقیه قضاوت‌ها اشتباه بوده و قصدی ندارم در مورد داوری صحبت کنم.

وی در خصوص عملکرد ضعیف خط حمله و دفاع خود گفت: در هفته‌های ابتدایی ناهماهنگی‌ها داشتیم که با مرور زمان برطرف شد و شیوه بازی تیم را تغیر دادیم؛ با نگاه به آمار خواهید دید تا هفته یازدهم سال پیش ذوب‌آهن کجای جدول بود و همین تفکرات باعث شد در نیم فصل نتیجه نگیرد اما در نیم فصل دوم بهترین نتایج را کسب کند، من هم تلاش می‌کنم که ذوب‌آهن را به جایگاه اصلی خود برسانم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه اذعان داشت: بازی باز را در دستور کار داریم و برخلاف دیگر تیم‌ها با اتوبوس وارد زمین نمی‌شویم و بازی را بسته و خسته کننده نمی‌کنیم اما با این وجود متضرر شدیم.

وی در خصوص آینده این تیم در لیگ‌برتر گفت: قطعا به جایگاه واقعی خود بازمی‌گردیم، تنها فرصت کمی نیاز است تا نتایج مطلوب را به‌دست آوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز