خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز فرمانداری اعلام شد؛

شهرداری پردیس رتبه اول میز خدمت/ گلایه فرماندار پردیس از روسای ادارات

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۶۸۸

شهرداری پردیس رتبه نخست خدمات رسانی به شهروندان را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بنیادی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهر پردیس در نشستی که به منظور صیانت از حقوق شهروندی در محل فرمانداری شهرستان پردیس و با حضور روسای ادارات این شهرستان برگزار شد، با تاکید بر رعایت حقوق شهروندان و موظف بودن به بهترین پاسخگویی به ارباب رجوع در مراجعه به ادارات گفت: حقوقی نیز مردم بر مردم دارند و امنیت فقط به پلیس و حضور دستگاه امنیتی خلاصه نمی شود بلکه بزرگترین مقوله امنیت خود مردم‌اند.

وی با تاکید بر توجه نظام و مسئولان به مردم و رعایت حقوق آنها اظهار داشت: اگر بحث حضور مردم در مقوله امنیت در کشور مطرح نبود اینقدر این نظام موفق نبود؛ موضوعی که حتی دشمنان ما هم به آن اذعان دارند و متعجب اند که این امنیت چطور در کشور ما ایجاد شده است.

معاون سیاسی- انتظامی فرمانداری پردیس با تاکید بر توجه مقام رهبری مبنی بر اینکه هیچ اطلاعاتی از دسترس مردم خارج نباشد، افزود: دستگاه ها باید پاسخگوی عملکردشان به مردم باشند.

بنیادی به طراحی نرم افزاری جدید در راستای توجه به حقوق شهروندی اشاره کرد و گفت: با طراحی این برنامه شهروندان به راحتی می توانند درخواست های خود را به ادارات بدون مراجعه حضوری از منزل ارسال و پیگیری کنند.

به گزارش ایلنا، فرماندار شهرستان نیز با ارائه نامه‌ای که توسط معاون خود در جلسه عنوان شد از روسای اداراتی که اهمیتی به حضور در جلسات فرمانداری نمی‌دهند گله کرد و تاکید داشت که رعایت نظم و پاسخگویی اولین قدم در رعایت حقوق شهروندی است.

همچنین در ادامه این جلسه حسین آرمودیان رئیس کمیته صیانت از حقوق شهروندی و رئیس بخش بازرسی و حقوقی فرمانداری به ارایه گزارش و رتبه های کسب شده ادارات شهرستان پردیس پرداخت و نکاتی را به روسای ادارات گوشزد کرد.

همچنین در این جلسه اسامی ادارات برتر در ارائه بهترین خدمات به شهروندان با کسب رتبه های دریافت شده اعلام شد که شهرداری پردیس با کسب ۹۷۰ امتیاز رتبه نخست خدمت رسانی به شهروندان را در شهرستان به دست آورد و میز خدمت شهرداری پردیس به عنوان اولین و بهترین میز خدمت در این جلسه معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز