خبرگزاری کار ایران

در نامه کارگران وانت‌بار تهران مطرح شد؛

مسئولان به مطالبات راننده‌های وانت‌بار تهران توجه کنند

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۰۰۸

جمعی از کارگران راننده وانت‌بار تهران با امضای طوماری خطاب به مسئولان خواستار رسیدگی به مشکلات صنفی خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از کارگران راننده وانت‌بار تهران با امضای طوماری خطاب به مسئولان خواستار رسیدگی به مشکلات صنفی خود شدند.

کارگران راننده وانت‌بار تهران در این طومار از مسائل مالی و مشکلاتی که به ساماندهی آنها بازمی‌گردد، به عنوان علت اصلی مشکلات خود یاد کرده‌ و خواستار پیگیری مطالبات قانونی و معیشتی خود شده‌اند.

امضاکنندگان این طومار مدعی هستند؛ اخیرا  شورای شهر تهران مصوبه‌ای را در تاریخ ۲۲ مهر ماه سال جاری در خصوص تعیین بهای تعرفه صدور بار برگ رانندگان وانت‌بار فعال در حمل ونقل عمومی بار شهر تهران تصویب کرده که مشکلات زیادی را برای آنها ایجاد شده است.

آنها ضمن درخواست ابطال مصوبه فوق از سوی اعضای شورای شهر تهران، می‌گویند شرکت‌های خصوصی که به بهانه ساماندهی وانت‌بارها  آنهم به صورت صوری با حمایت شهرداری تاسیس شده‌اند فقط بدنبال پرکردن جیب  خودبوده و منافع رانندگان وانت‌بار را درنظر نمی‌گیرند.

تامین نشدن قطعات، لاستیک و دیگر لوازم مصرفی خودروها، عدم برقراری بیمه تمین اجتماعی و تکمیلی و کاهش سهم پرداختی حق بیمه، همچنین اختصاص یارانه سوخت ازجمله درخواست‌هایی است که در این نامه راننده‌های فعال در بخش حمل ونقل وانت‌بار به صورت گروهی مطرح کرده‌اند.

کارگران وانت‌بار عمومی شهر تهران در بخش پایانی طومار خود از مسئولان بویژه مسئولان حوزه حمل ونقل کشور درخواست برخورد با کسانی را کردند که در شرایط حساس کنونی به دنبال سوءاستفاده از رانندگان وانت‌بار بوده و مشکلات آنها را دوچندان کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز