خبرگزاری کار ایران

«ظهر روز دهم»، نمایش اربعینی کانون

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۸۵۴

نمایش «ظهر روز دهم» به کارگردانی و نویسندگی صادق کیانی مقدم، از اول آبان‌ماه در سینما تئاتر کانون روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، نمایش «ظهر روز دهم» در سه پرده، سه بخش از داستان و وقایع کربلا برای طیف سنی ۱۰ سال تا بزرگسال را روایت می‌کند. این سه پرده شامل طلب آب حضرت سکینه از حضرت عباس(ع) و مبارزه و شهادت ایشان در نبرد حق علیه باطل، وداع امام حسین(ع) مبارزه و شهادت ایشان و همچنین در این نمایش اشارتی به بازماندگان کاروان امام و مشقات اهل بیت پس از فاجعه کربلا به نمایش گذاشته می‌شود.

این نمایش که محصول بسیج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، پس از تمرین‌ در مرکز آفرینش‌های هنری کانون با حضور بازیگران نوجوان، قرار است از اول آبان تا پنجم آبان‌ماه در سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان خالداسلامبولی (وزرا) روی صحنه رود.

نمایش «ظهر روز دهم» توسط محمد دلکش تهیه شده است. هادی ملکی، صادق کیانی مقدم، احسان عبداللهی، وانیا مقدم، امید خانی، علیرضا مردعلی، مهدیه یکه‌خانی، مهرنوش تنهایی، زهرا پورعبدالله، کوشا کریم‌خانی، مائده وافی، سجاد گل‌زاده، مهدی عسگری، سید محمد سیدیان مقدم، علیرضا قادر، نیایش نوروزی، بهاره حقی، زحل موذن، سارا پورعبدالله، شمیلا حیدریان، روژان تیمورتاش، مه‌گل ساسانی، نرگس اختیارپور، آیسان شریعتی، زهرا طالبی، امیرحسین ولی‌زاده، سارا عیوضی، احسان اسدی و ایمان قلیچ‌خانی تمام بازیگران این نمایش جز شبیه‌خوانان امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) نوجوانان هستند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به مدیرتولید: حسن ابراهیمی، امیر موذن، عکاس و تصویربردار: پرتو جغتایی، نور و صدا: ماشاالله ناصری، حسن یوسفی‌پور، سمعی و بصری: عرفان عبداللهی و زهرا پرسه، لباس و صحنه: حسام سهامی، رضا ارجمندخواه، راهنمای سالن: ابوالفضل کوکبی، دکور: ابوالفضل سخنگو و رضا عبدالوند، روابط عمومی: حامد فرج‌الله.

نمایش «ظهر روز دهم» هر روز رأس ساعت ۱۸ روی صحنه می‌رود و تماشای این نمایش برای عموم رایگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز