خبرگزاری کار ایران

کژال نماینده ایران در بخش رقابتی جشنواره فیلم تالین

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۷۰۷

فیلم سینمایی کژال به کارگردانی نیما یار به عنوان نماینده ایران به بخش رقابتی فیلمهای اول و دوم جشنواره شبهای سیاه تالین راه یافت.

به گزارش ایلنا، جشنواره فیلم Taliin Black Nights Film Festival مهم‌ترین جشنواره اروپای شمالی است و این جشنواره در کنار جشنواره‌هایی مانند برلین، ونیز، کن، سن سباستین و کارلووی واری جزء ۱۵ جشنواره فیلم برتر جهان محسوب می‌شود.

‌ «کژال» که قصه‌ای واقعی از دختری دانشجو است که در مرز کردستانِ ایران و عراق ناچار به کولبری می‌شود، در شرایطی سخت میان کولبرها و مناطق ناامن مرزی کردستان ایران و عراق تهیه شده است.

فیلم‌نامه «کژال» با بازی سمیرا زکائی و مریم به وبانی، توسط آرمین ایثاریان و طرحی از نیما یار به نگارش درآمده است و پخش بین‌المللی این فیلم برعهده  ArtHouse Cinematheque به مدیریت مرجان علیزاده در کانادا است.

دیگر عوامل فیلم «کژال» عبارتند از: مدیران فیلمبرداری: امیر علی ویسی، افشین علیزاده، تدوین: سینا دوراندیشان، آهنگساز: امید رئیس‌دانا، طراح گریم: هاشم فغانی، طراح صحنه و لباس: جعفر محمد شاهی، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، مدیر صدابرداری: محمد شاهوردی، جلوه‌های ویژه بصری: علی تصدیقی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: حامد پور اسفندیانی، طراح پوستر و عنوان بندی: آرمان خرمک و مشاور رسانه‌ای و روابط عمومی: میثم محمدی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز