خبرگزاری کار ایران

با مشارکت بانک ملی رخ داد؛

آغاز عملیات اجرایی اولین مدرسه خیّری در استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۲۵۸

همزمان با آغازین روزهای بهار علم و معرفت عملیات اجرایی یک باب مدرسه در روستای جفرود از توابع بخش خمام با مشارکت بانک ملی ایران آغاز شد.

به گزارش ایلنا از رشت، آئین آغاز عملیات اجرای پروژه سه کلاسه بخش خمام با حضور سید کوروش معالی مدیر امور شعب بانک ملی گیلان و برخی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی در روستای جفرود بالاخمام برگزار شد.

 امام پناهی در این مراسم ضمن تشکر از اقدام خیرخواهانه بانک ملی افزود: مشارکت جدی بانک ملی ایران در امور عام المنفعه و خیرخواهانه ارزشمند و قابل توصیف است.

وی تصریح کرد:آموزش و پرورش زیربنای توسعه فرهنگی،اجتماعی و سیاسی هر کشور محسوب می شود،کمک به این نهاد انسان ساز، قطعاً در رشد و توسعه همه جانبه جامعه موثر است.

معاونت پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس استان در پایان ضمن تشکر از کسانی به سرافرازی ایران عزیز می اندیشند،گفت: این مدرسه سه کلاسه اولین مدرسه ای است در سطح استان گیلان با مشارکت  بانک ملی استان در روستای جفرود بالا  بخش خمام شهرستان رشت در متراژی بالغ بر 178متر مربع با مشارکت دو میلیارد ریالی این بانک دولتی  احداث می شود.

در ادامه میر مسعودی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ضمن تجلیل از خدمات ارزشمند بانک ملی گفت:بانک ملی با این کار ارزشمند خود در حوزه مدرسه سازی گام بسیار مهمی را در توسعه دانایی بر می دارد.

وی ضمن تاکید بر توسعه فضاهای آموزشی گفت:پیشرفت هر جامعه ای بستگی به آموزش و پرورش آن دارد.

معالی ریاست اداره امور شعب بانک ملی استان نیز در این مراسم  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر  به ارائه گزارشی از عملکرد عام المنفعه بانک ملی پرداخت.

وی تصریح کرد: بانک ملی ایران در کنار ایفای نقش موثر  و وظایف خود توانسته  در پاسخ به  اعتماد مردم، علاوه بر توجه به امور معیشتی آحاد جامعه به خصوص جوانان، نگاه ویژه ای به انجام رسالت و مسئولیت اجتماعی خود از جمله ساخت مدارس و فضاهای آموزشی داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز