خبرگزاری کار ایران

دستگیری ۴۱ مرد و ۳ زن خرده‌فروش مواد مخدر در ۴۸ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۰۱۷

معاون هماهنگ‌کننده پلیس پیشگیری از دستگیری ۴۴ خرده‌فروش مواد مخدر و کشف و ضبط دو کیلو و ۴۰۰ گرم انواع مواد مخدر در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ علی کاشانی، معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره طرح جمع آوری معتادان متجاهر از سطح محلات پایتخت گفت: در ۴۸ ساعت گذشته ماموران کلانتری و ماموران متروی پلیس پیشگیری تهران بزرگ موفق به کشف و ضبط ۲ کیلو و ۴۰۰ گرم انواع مواد مخدر و روان‌گردان و دستگیری ۴۴ نفر شدند که از این تعداد ۴۱ نفر مرد و ۳ نفر زن بودند.

وی با اشاره به جزییات این عملیات‌ها ادامه داد: در یک عملیات که توسط کلانتری ۱۷۴ قیام‌دشت انجام شد. ماموران این کلانتری با دستور قضایی پس از شناسایی یک خرده فروش مواد مخدر مقدار یک کیلو تریاک از منزل او کشف و ضبط کردند. همچنین ماموران  کلانتری ۱۱۷ جوادیه موفق به شناسایی یک خانم و آقا شدند که با یک دستگاه خودرو در حوالی ترمینال جنوب اقدام به فروش مواد مخدر می‌کردند. در کلانتری ۱۷۹ خلیج نیز یک خانم و آقای دیگر با خودرو در جاده قدیم کرج اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کردند که پس از شناسایی دستگیر شدند.

معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اقدامات کلانتری ۱۴۰ باغ فیض نیز خاطرنشان کرد: ماموران عملیات این کلانتری روز گذشته در دره فرحزاد موفق به شناسایی یک خرده‌فروش مواد مخدر شدند که در یک تعقیب و گریز با اقدام به تیراندازی هوایی موفق به دستگیری این خرده‌فروش شدند و مقادیری مواد مخدر از نوع هروئین از این خرده فروش کشف و ضبط شد. همچنین یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وجه نقد همراه این خرده‌فروش نیز ضبط شد.

سرهنگ کاشانی یادآور شد: ماموران کلانتری ۱۳۵ آزادی نیز روز گذشته موفق به شناسایی یک دستگاه خودروی پراید در میدان آزادی شدند که در آن ۴ هزار قرص متادون در آن جاسازی شده بود. همچنین ماموران پلیس مترو نیز در خط میدان ایستگاه آزادی موفق به شناسایی دو خرده فروش مواد مخدر شدند که در حوالی ایستگاه مترو اقدام به توزیع مواد مخدر می کردند.

به گفته معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این عملیات‌ها ۹ دستگاه موتورسیکلت و ۵ دستگاه خودرو توقیف شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز